Accepterad eggan79 | Medlem ansökning {dansken]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

eggan79

Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? william

Vad är ditt discord namn? willerex eller senap

Vad är ditt födelsedatum? 19 Januari 2009

Berätta om din karaktär. hejsan min karaktär heter sohir abdull jag ska beärtta lite om min karaktär. william föddes den 2000-01-19 på bb i malmö. när william växte hade han det svårt hans familj hade inte mycket pengar och han bodde åkså i ett utsatt område Rosengård han började att gå på örtagårds skolan i rosengård. men när rentan och skatten höjdes så det va en sak som va hans kämpaglöd det var pengar till familjen. det börja med att han var utte på en sen kväll och spela fotboll då kom det fram några killar 15-20 års åldern dem sa skulle du kuna hjälpa oss med en grej då sa william ja visst dem gav han en påse och dem sa ta med den här hem och kom tilbaka imorn vid 2 tiden så får du en belönig. han gjorde det han fick 3000kr och det var bara början på ett liv som ALDRIG kommer att endras

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med erfarenhett från andra servrar och mycket skratt och roliga senario.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? om du är polis och tex det är ett rån och dem har en gisslan så kan du låta dem få fri passage eller nåt liknande mot att dem inte skadda nån civil presson eller en gissla.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? power gaiming om du tex kråkar i 100km då är det ej realistiskt att bara gå eller fortsetta som vanligt. copbaiting du medvetet provoserar polisen. meta gaiming du använder krafter utan för rpn tex om nån dödar dig då får du ej komma ihåg nåt från det senariot

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja på andra servrar och på dena

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej det är bra

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka