Accepterad .Dansken. | Medlem ansökning [Krato]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

.Dansken.

Medlem
Meddelanden
63
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Rasmus

Vad är ditt discord namn? .dansken.

Vad är ditt födelsedatum? 7 Juni 2007

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: peter pedal 25 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? min karaktär är modig, lojal och social

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Peter Pedal föddes i de smutsiga bakgatorna i Los Santos, i ett fallfärdigt radhus i Davis. Hans föräldrar, en före detta stuntförare och en nattklubbsservitris, försökte hålla honom borta från gängens klor – men gatorna slukade drömmar fortare än någon kunde rädda dem. En regnig natt när Peter var elva år gammal gick allt förlorat. Hans föräldrar blev brutalt mördade framför hans ögon under ett rån utanför en sunkig bensinmack i Strawberry. Rånarna försvann, polisen anlände sent och brydde sig knappt – ännu en natts notis i stadens statistik. Peter växte upp hos sin farbror, en småtjuv som livnärde sig på att stjäla bildelar och sälja knark för att hålla hyran betald. Som ung tonåring började Peter själv köra stulna bilar åt farbrodern – därav smeknamnet Pedal, eftersom han alltid tryckte gasen i botten och aldrig blev tagen. Men trots sin brottsliga bana brann något i honom. Varje gång han såg en polisbil åka förbi tänkte han på natten hans föräldrar dog – på hur ingen brydde sig. Hatet mot gängen, rånarna och framför allt stadens ruttnande rättssystem växte. Han insåg: om han verkligen ville göra skillnad, behövde han bli något som Los Santos aldrig sett förut en polis som faktiskt gör jobbet. En som går längre än lagen tillåter. som du kan läsa i texten så är mina framtida planer för min karaktär att han ska bli polis. Med att hans livshistoria är fyllt av mörker så gör det honom nyfiken på hur den ljusasidan skulle se ut.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra till en utveckling bland de nya spelarna samt roliga scenarion. Jag har spelat fiveM i ett ganska bra tag och kört på bland annat servers som ortenwave snöstaden och vation. jag anser att jag vill komma tillbaks till unive och hjälpa de nya spelarna att utveckal deras kunskap inom rollspel samt bidra till roliga scenarion

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att din sida inte alltid behöver vinna i scenarion till exempel vid ett bankrån låter du polisen gripa dig samma väg för poliserna att man låter de kriminella vinna scenariot och att försöka ha så roligt som mäjligt i ett scenario så båda parterna kan vinna på det.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Jag har 2 tidigare bans den ena var sunt förnuft och den andra har jag tyvärr glömt bort då det var förra året dessa bans var aktuella

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? till exempel. power gaming är när man inte reagerar på skador från en bilolycka eller om du blir nerslagen eller på körd Meta gaming är när man tar info från ooc o använder sig av de in game för att få ett advantage till exempel om man är med i en skottlossning så sitter man och snackar i discord så säger din vän platsen och hur många de är för att få en fördel. Sen finns också sunt förnuft o de e att man ska rpa på saker som man hade gjort på riktigt och inte hoppat bilar ifrån berg eller, till exempel så hade jag inte kört flera hundra km/h mitt i stan o därför skall man inte göra det in game eftersom att de är icke realistiskt

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag har spelat på unive innan samt har några års erfarenhet av rollspels scenen speciellt på svenska servers

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka