Accepterad Edzzy69 | Ban Överklagan [redbull]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Edzzy69

Medlem
Meddelanden
123
Reaction score
7
Ban-referens
fivem-däcket-8fra — FiveM, Utgår 2026-03-21
Anledning: rpar inte på skador, tar inte mot krycka efter han blivit skjuten, sticker från plats för att inte få krycka.
Bannad av: BubbleGum
Visa på portalen →

Berätta vad som hände Jag gick in i spelet och fick en prio vid Humane. När jag kom fram fick jag information om att alla var döda, så jag gick in för att plocka kropparna. Då stod det en person bakom en låda och gömde sig, och jag blev skjuten och dödad.

Efter det kom sjukvårdare och hjälpte mig. När jag hade fått hjälp sa jag “jag heter Tarzan Hero” och hoppade sedan in i bilen. När jag satt i bilen kom en polis springande mot mig och började sikta bakifrån, vilket gjorde att jag körde därifrån.

Jag blev jagad av en bil, men jag stannade och försökte förklara att jag inte hade fått någon krycka. Jag frågade om jag skulle åka tillbaka, hämta kryckan och sedan fortsätta, men de sa bara åt mig att stanna. Då insåg jag att det inte skulle fungera att förklara där och då, så jag valde att köra vidare.

Efter att jag tappat dem tog Bubblegum mig i samtal och förklarade vad jag hade gjort fel, och sa att jag skulle bli bannad.

Tar du ansvar för det du blev bannad för? Ja, det gör jag. Jag förstår att det kan se dåligt ut utifrån och att mitt beslut att köra därifrån inte var rätt.

Samtidigt försökte jag faktiskt göra rätt i situationen genom att stanna och fråga hur jag skulle göra eftersom jag inte fått någon krycka. När jag inte fick något tydligt svar upplevde jag att kommunikationen inte fungerade, och tog då ett dåligt beslut i stunden.

Jag tror att om hela situationen hade hörts tydligare så hade det framgått att jag försökte lösa det korrekt. Oavsett det tar jag ansvar för mitt agerande och kommer tänka mer på att följa instruktioner och vara tydligare i framtiden.

Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? Jag har lärt mig att jag behöver ha mer tålamod i sådana situationer. Jag borde ha väntat tills jag fick min krycka innan jag lämnade platsen. Istället för att köra iväg hade jag kunnat stanna kvar och låta scenariot fortsätta, även om det kändes stressigt eller oklart i stunden. Det är något jag kommer ta med mig framöver för att undvika liknande misstag.

Varför ska vi ge dig en till chans? Jag tycker att alla förtjänar en ny chans. Jag har aldrig varit med om ett liknande scenario tidigare, och det här var första gången jag hamnade i en sådan situation.

I beskrivningen till varför jag blev bannad står det att jag inte tog emot krycka, men det stämmer inte helt utifrån hur jag upplevde det. Bubblegum speccade på avstånd och hörde därför inte allt som sades. Jag gav mitt namn till sjukvårdaren som jag skulle, men gjorde sedan misstaget att köra iväg för snabbt.

Efteråt försökte jag dock rätta till det genom att stanna och fråga om jag skulle åka tillbaka och hämta min krycka, men jag upplevde att fokus låg på att stoppa mig snarare än att lösa situationen.

Jag förstår att mitt agerande, särskilt att jag körde därifrån, bidrog till bannen och det tar jag ansvar för. Samtidigt vill jag visa att jag försökte göra rätt och att jag har lärt mig av situationen, och därför hoppas jag på en ny chans.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka