Nekad Edvin.cc | Ansökan till servervakt [niklass0n_12FN}

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

NotEdvin

Icke Medlem
Meddelanden
1,016
Reaction score
56
Användarnamn: Edvin.cc

Vad är ditt namn i verkligheten? Edvin

Ange ditt födelsedatum 15 September 2005

Vad heter du på discord? edvin0905#2195

Mellan vilka tider kan du oftast spela? jag kan mest spela mellan kl 15:00-22:00 (jag spelar mer på helger)

Hur länge har du spelat på Multistaden? Jag har spelat sedan slutet av juli (600 timmar)

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Om jag skulle bli servervakt så skulle jag främst kicka de personer som bryter mor grundregler och dem så går runt och lallar, jag skulle också kicka dem som inte har på sig rätt kläder, och så skulle jag dva alla bilar som alltid står mitt i vägen. Eftersom jag är polis så ser jag flertal personer fearrpa och failrpa och då vill jag fu ut dem härifrån genom en liten kick.. När jag väl kickar någon så skulle jag skrivit "byt dina kläder" eller "du får inte copbaita som du precis gjorde" alltså jag skulle försöka få dem att förstå vad dem gjort för fel och hur dem kan förbättra det.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Multistaden? Jag vill bli servervakt på Multistaden eftersom det är en server med många spelare samt med många spelare som bryter mot regler och jag känner att dem bara förstör rp-nivån och då lär man dem genom att lägga en kick eller att visa videobvis för staffs så att dem kan banna personen.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Multistaden till en bättre plats? Jag skulle göra Multistaden till en bättre plats genom att kicka dem personer som bryter mot regler och dva bort alla bilar som alltid står mitt i vägen på motorvägen och i stan.

Varför ska just du bli servervakt? Just jag borde bli servervakt eftersom jag varit servervakt och Mod förut, så jag har riktigt bra koll på alla grundregler och andra små regler. Jag kommer inte åka vidare om jag ser en bl stå mitt ute på gatan utan jag kommer hoppa ut ur min bil och dva bort bilen. Sedan så kommer jag inte "abusa" att vara servervakt till exempel så kommer jag inte tpma, kicka personer bara för at jag inte ska förlora på det OSV.

Varför vill du bli servervakt? Jag vill bli servervakt eftersom jag tror det behövs fler och så störs mitt rp av personer som kommer och skriker och av dem nya personer som sparkar på olika slags bilar. Jag har också varit servervakt förut och jag skötte det ganska bara och jag skulle gärna vilja bli det igen.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Jag har väldigt goda kunskaper eftersom jag varit staff samt servervakt förut

Är du whitelistad på serven? Ja

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Jag har varit bannad ungefär 6 gånger. Alla gånger jag blivit bannad så har jag tagit lärdom av alla bans.

Spelar du på någon annan server för tillfället? NEJ

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka