Antagen BobbaFett | Ansökan till Servervakt [Elias, Borzy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

BobbaFett

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Isaac

Vad heter du på discord? bobbafett8376

Vad är ditt Hex:ID steam:11000013d3599c4

Ange ditt födelsedatum 15 Maj 2001

Beskriv din dagliga aktivitet. Hejhej, jag jobbar på vardagar 9-16 med ungdomar. Spelar väldigt mycket dator nuförtiden, Cs/Lol/Unive, mestadels unive av min tid, spelar på vardagar runt 8 timmar, helger kan bli väldigt mycket mer. Är två barns pappa, så är ansvarsfull & målmedveten människa, skulle säga att jag är oehört mogen individ.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Sedan 2026-01-08

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Lyckas inte bifoga bild, kan skicka i PM!

Har du tidigare varit blacklistad? Ja

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Ser det som en mindre ''staff'', alltså vägleda medlemmar att följa regler, hålla bra rp standard & kicka samt banna folk som gör tydliga regelbrott. Mindre sagt, underlätta för staffsen så gott det går.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag skulle vilja bli servervakt för att hjälpa till med servern generellt. Jag skulle vilja ha mer ansvar, att kunna hjälpa till när det behövs, eller efterfrågas. Jag vill förändra och driva servern framåt och hjälpa medlemmar samt staffs, speciellt staffsens arbete där jag kan vara till befogande.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption exempel: Banna eller kicka motparten i ett scenario för vinst, eller hjälpa sina ''vänner'' i ett scenario så som att ''Dva'' en av motparternas bilar så dem hamlar i underläge. Alltså, göra motsatsen till vad man ska göra som en servervakt, förstöra generellt till egen eller andras vinning felaktigt.

Abuse exempel: Använda toggelid för att se vilka personer som är runt en, för att kunna se om någon sitter i en bil utan att integrera med bilen ens. Dva bilar random, för ogitliga anledningar, banna/kicka folk för bullshit anledningar, som är ogiltliga.

Senast ändrad:
Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Välkommen till Servervakt Teamet!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka