Nekad edesdedes | Medlem ansökning [Bogha1]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

edesdedes

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199013932539/

Vad är ditt namn i verkligheten? Edwin

Vad är ditt discord namn? edde#2615

Vad är ditt födelsedatum? 28 Januari 2000

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Abdi Ahmed och är baserad på en kille som är uppväxt i förorten men fått intresse för att jobba som reporter han har även hobbys på fritiden såsom köra motorcykel och spela basket. Abdi är mycket aggresiv vilket kan leda han till vissa knepiga situationer men på insidan är han en rätt så fin människa.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? eftersom jag är mycket intresserad av rp och har kollat mycket twitch och youtube på kreatörer som cosmo, mattesmush (gamla kanal). Jag kommer bidra med seriöst rp och fylla ut en plats som den lokala ortengrabben som går runt med för dyra kläder och vara halv stöddig men det kommer inte vara något extremt men tror det kan vara en bra karaktär eftersom man behöver alla olika personligheter för att ett samhälle ska gå runt

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? eftersom det är vad jag anser som den mest utvecklade svenska rp servern med mycket aktiva och seriösa spelare. Med andra ord det var i mina ögon den bästa i sverige.

Hur hittade du Unive? Genom en tiktok kreatör som heter cosmo och han gav mig också intresse av själva rp:andet han fick mig att se alla kreativa möjligheter med detta rpande.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ha roligt men samtidigt vara seriös och leva mig in i karaktären men att spela rp för mig är att kunna släppa sitt eget liv för en stund och kunna bidra till andra personers rp:ande genom att vara ytterst seriös

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att bidra till en roligare och seriösare miljö där jag alltid kommer att ge 100% i rp:andet och därmed få till en mer verklig känsla på servern där andra förhoppningsvis gillar min karaktär samt rollspelande och att hjälpa nya spelare efter ett tag är väll mitt huvudsakliga mål så att alla ska kunna ha roligt och känna sig välkomna på server

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Jag har varit rätt så aktiv tidigare men mest på engelsktalande servrar men nu tycker jag att jag hittat en svensk server med klass så jag har valt att vilja ta del av den istället

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka