Nekad Eddieknugen | Polismyndigheten Ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Eddieknugen

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Ange ditt födelsedatum: 17 Juli 2003

Vad heter du på discord? knugen#2375

Är du medlem? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? 876

Hur aktiv kommer du att vara? Jag kommer kunna spela nästan alla vardagar från klockan 13:00 och uppåt. Helger hela dagarna.

Vad heter du? Bob Dylan

Hur gammal är du? 27 år

Har du körkort? Ja

Är du simkunnig? Ja

Varför vill du bli polis? Jag vill öka polisrp på denna server med god moral. Har även varit polis på många fler städer men då tillslut det har behövt stängas ner. Kan mycket om lagar och regler inom polisen och har mycket erfarenhet. Det roligaste med jobbet är dem trevliga poliserna som jag mött och att möta trevliga personer på stan som man stoppar eller bara har ett trevligt snack. Jag vill även ha det här jobbet på grund av att jag alltid varit polis då min far även jobbat som det jag vill ta över helt enkelt. Det är väldigt roligt med detta jobb och har jobbat som det väldigt mycket.

Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? Att kunna bidra med bra arbetsmoral och stoppa på kriminaliteten. Det ska va så kul för alla därför ska jag aldrig göra något dumt som kan förstöra hela kåren och även för servern. Som till exempel springa runt och lalla. Det ska vara roligt för alla och kommer bidra med så mycket som möjligt. Det viktigaste inom yrket är rättvisa du ska bedöma folk rättvist oavsett vilka eller vem man är.

Vad vet du om yrket i helhet? Det är ett yrke som kräver mod hårt arbete och vara social. Tänk, tryck, tala är något som är viktigt inom yrket. Grundlagarna. Kunna vad som är rätt och fel. Även våldstrappan är viktigt inom yrket, Verbalt, Lättare fysiskt, Grövre fysiskt, Skadliga vapen, Dödliga vapen.

Har du några tidigare erfarenheter? Jag kan mycket om lagar och regler och har även jobbat som polis i ungefär 3 år. Klarade min aspirantutbildning på 3 år vid växjö polis högskola. Har tidigare jobbat som biträdande rikspolischef som högst. Har gått från botten/aspirant till nästan toppen alltså biträdande rikspolischef. Blev även månadens polis många månader i rad. Nu ska Bob försöka ta över från hans far och jobba som polis igen efter att hans förra städer har behövt stänga ner. Har även varit polis i denna staden men blev av med jobbet då jag behövde ta han om saker i mitt privatliv. Har varit mc-polis, tagit vapen utbildning även span utbildning.

Hur är du som person? Jag är väldigt lugn av mig. Blir inte alls stressig under sådana situationer. Jag extremt social älskar att prata med människor och sprider glädje. Väldigt glad av mig. Finns ledsna perioder då jag tänker tillbaka på min far.

Är det något vi bör veta om dig? Jag har varit Sjukvårdare högsta grad så mycket erfarenheter där om personer som kanske inte mått bra även att prata.

En skriftlig ansökan behövs inte för att ansöka till Polismyndigheten, kontakta istället en rekryterare IC.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka