Accepterad eddieboii | Ansökan till servervakt

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

eddieboii

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Användarnamn: eddieboii

Vad är ditt namn i verkligheten? Eddie

Hur gammal är du? 14år

Vad heter du på discord? eddie002#6794

Mellan vilka tider kan du oftast spela? mellan 12.00 till 02.00

Varför ska just du bli servervakt? för att jag är en väldigt aktiv spelare som kan prata ut saker i stället för att skrika. men även för att jag är smart och kriativ. och för att jag tänker värkligen till när jag kickat någon från servern jag tänker om han gjort något fel eller om han prata och använder ord man inte får använda. det var allt för mig om ni skulle välja just mig skulle ni inte blivit besvikna en enda gång MVH Eddie:)

Varför vill du bli servervakt? för att det är skit kul att veta att man hjälper till ingame. plus att jag är sägerhets vakt på club costa det finns väldigt många som inte sköter sig när vi har fester. och för att jag tycker själv att jag är en väldigt bra servervakt och kommer bli. och för att jag är en person som har mycket tankar innan jag kickar folk från servern jag tänker såhär att har han fearrpar ska han kickas men om han blir bärd iväg från greeszone och börjar slå ner honom som bar honom då kickar ju jag han som bar iväg honom för att man inte får det på greenzone.

Är du whitelistad på serven? ja det är jag och jag har varit det väldigt länge.

Har du varit bannad på serven förut? inte en ända gång och kommer inte bli heller ;-)

Spelar du på någon annan server för tillfället? nepp jag spelar på denna server på heltid ÄLSKAR DENNA SERVER!!!. JAG HAR GJORT EN STAFF ANSÖKANMEN TYCKER DET BLEV FÖR MYCKET MED ATT VARA STAFF SÅ JAG GJORDE DENNA ISTÄLLET :)

Senast ändrad:
Hej, försök förklara mer utförligt varför du vill bli servervakt och vad du kommer göra :)!

Vidare till intervju, ta kontakt med en servervaktsansvarig för att intervju ska hållas.

Mvh,
AprimoX

Godkänd till Servervakt efter muntlig intervju hållits.

Välkommen till teamet!

Mvh,
AprimoX

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka