EddeSE | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

520master

Icke Medlem
Meddelanden
3,766
Reaction score
234
Vad är ditt namn i verkligheten? jag heter Edwin.

Vad heter du på discord? theedwin520#9119

Ange ditt födelsedatum 6 Juli 2008

Ungefär hur ofta är du inne, vilka tider? Jag brukar spela så ofta jag kan och har tid samt orkar, det som reglerar hur mycket jag spelar är ju hockeyn och skolan. Men annars så brukar jag leta efter luckor då jag kan spela på servern. Jag har inga exakta tider att pricka ut.

Vad är det som får dig att söka till Staff? Det som får mig att ansöka till staff är att jag vill hjälpa till och bli en del av staff-teamet, jag vill hjälpa spelare och utveckla dem och även föra servern framåt och göra Unive större och göra RP:n roligare. Jag vill se till att spelare följer reglerna och hjälpa alla spelare att utvecklas och komma fram i deras rp. Jag vill även hålla koll på kriminell RP:n så att reglerna för kriminella sköts så allt blir snyggt och seriöst. Det som får mig att söka till staff är också att jag vill hålla på med support-ärenden och hjälpa folk. I helhet så vill jag hjälpa folk och utveckla RP:n.

Vad skulle du säga att du skulle vilja jobba för att utveckla på servern? Det jag vill jobba på att förbättra RP:n för alla, även kriminell RP:n och att reglerna sköts så allt blir roligt och seriöst. Så det är väl spelarutveckling och serverutveckling jag vill jobba med och att hålla koll på reglerna så att dom sköts i scenarion. Jag vill även jobba inom support-ärenden ifall någon behöver hjälp så är jag väldigt villig att hjälpa till och förklara samt hjälpa dem inom vilket område det än gäller. Jag vill även hjälpa till med att föra servern och RP:n framåt för att fler vill börja spela på Unive som har en rolig och seriös RP.

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat cirka 3,5 månader på Unive och cirka 170 timmar på just Unive.

Har du några tidigare erfarenheter? Jag är just nu servervakt så jag har väl lite erfarenheter som säkert kan användas inom staff jobbet.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Jag har goda erfarenheter på staff relaterade-kommandon.

[SQL och SV]

/svban (id) (anledning) - Man servervakts bannar en spelare i 60 minuter.
/sqlsearch (steamnamn) - Man hittar en spelares hex-id, och permid.
/sqlban (id) (dagar) (anledning) - Man bannar en spelare ifrån servern under än längre tid.
/sqlbanoffline (permid) (dagar) (anledning) - Man bannar en person som ej är inne på servern.
/sqlbanhistory (steamnamn) - Man kollar om spelaren har haft några tidigare bans.
/sqlunban (hex-id) - Man unbannar en spelare ifrån servern så denne kan spela på servern igen.

[Annat]

/noclip - Man går in i noclip och blir osynlig och kan flyga runt.
/dv - Man tar bort ett fordon så kommer dem tillbaka till garaget efter nästa restart.
/dv (radius) - Man tar bort flera fordon i området och kommer tillbaka till garaget efter nästa restart.
/toggleid - Man ser spelares id ovanför deras karaktärer.
/togglename - Man ser spelares steamnamn ovanför deras karaktärer.
/setjob (id) (jobb) (rang) - Man ger en spelare ett jobb.
/addkey (id) (nyckel) - Ger en spelare den angivna nyckeln.
/m (id) - Man skriver till den angivna spelaren.
/v (fordonsnamn) - Man spawnar fram det angivna fordonet.
/kick (id) (anledning) - Man sparkar en spelare ifrån servern, men dom kan gå med igen direkt. Används för t.ex varningar.
/skin (id) - Man ger spelaren skin menyn så denne kan ändra sin karaktär.
/who (id) - Man kollar om spelaren är kriminell, medlem samt icke-medlem.
/goto (id) - Man teleporterar dig till den angivna spelaren.
/bring (id) - Man teleporterar den angivna spelaren till dig.
/tpm - Man teleporterar sig dit man makerat på kartan.
/giveitem (id) - Man ger den angivna spelaren ett item.
/spec - Man får en lista på spelare man kan specca.
/spec (id) - Man speccar den angivna spelaren.
/specoff - Man slutar specca den spelaren man speccade.
/clearinventory (id) - Man rensar hela spelarens inventory.
/freeze (id) - Man fryser en spelare så denne ej kan röra sig.
/unfreeze (id) - Man slutar att frysa en spelare så denne kan röra sig igen.
/revive (id) - Man återupplivar en spelare så denne kan spela igen.

[Chatt]

/ooc - Man skriver i ooc-chatten så att hela servern ser.
/sc - Man skriver i staffs-chatten.
/sv - Man skriver i servervakts-chatten.
/setperms (id) (level) - Man gör så någon blir högre uppsatt som t.ex typ servervakt eller bara vanlig medlem.
/clearchat - Man clearar chatten för sig själv.
/clearchatforall - Man clearar chatten för alla spelare på servern.
/forcechat (id) - Man tvångsaktiverar chatten för en spelare.
Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Jobb, Kriminell

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Jag vet ej om jag har någon diagnos, men jag kan bli arg. Om någon provocerar och håller på med sånt. Men jag försöker alltid hålla en god ton och vara trevlig mot spelare.

Senast ändrad:
Tillbaka