Nekad edde434343434 | Ban Överklagan [Empa]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

edde434343434

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199235812993/

Ditt Hex-ID: 11000014co74e81

Vad är din discord tagg? Edde#3177

Vem var det som bannade dig? deeypz och empa @Empa

Hur lång tid var din ban? först 1 dag sen 7

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: ban unive.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag gick in lite för snabbt efter ett skott scenario.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag var på meth säljet blev skottad av några jag dör min kompis döda hans polare och sedan dör han, personen dra med hans kompis och vi väntar runt 5-10 min om dom ska komma tillbaka och dumpa eller loota dom kommer inte och jag lämnar för att dra o käka. jag går in 20-30 min senare och tar arbetsplatsen som spawn ställe utan att tänk efter att jag dog innan i skott scenario jag gör då en help och fråga om man kunde få ress då jag låg död hemma, eftter det blev jag bannad för spawnmenu abuse

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. enligt mig var den fel för att jag inte ens spawnmenu abuse efter som att jag drog o käka.

Hur många tidigare avstängningar har du? 8

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad några gånger innan som typ har legat på 1-2 timmar osv för rdm när jag körde på torget och råka köra på någon sedan lite andra jag inte kommer ihåg

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunna tänk efter innan jag väljer ställa att spawna på och vänta längre innan man lämna osv.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Aaa att inte spawna på andra sällen efter scenario .

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? jaa

Senast ändrad:
Tillbaka