Nekad edde1 | Ban Överklagan [Siggeed]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

edde.9

Medlem
Meddelanden
157
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/griffeking/

Ditt Hex-ID: 1100001466a9b54

Vad är din discord tagg? 1edde1

Vem var det som bannade dig? Ludde

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-08-05 211110.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag hetsade och lallade i annons eller jag skrev käften i annons med andra ord. Jag vet inte om han gjorde fel men jag är bannad för hets ooc det var ic. Det var så här att någon skrev ut i annons arbetsförmedlingen sedan började postnord och sen började jag. Jag skrevv ut två annonser där det stod "käften alla veet att akassa är bäst" Den andra minns jag inte. Jag inget vettigt argument så jag säger bara förlåt. Jag vet att jag gjorde fel och det kommer aldrig hända igen, jag har aldrig gjortr detta innan.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag körde runt med min cross och sedan skrev nån ut i arbetsförmedlingen och sen skrev postnord ut nåt och sedan skrev jag ut och sen skrev postnord ut igen. Sen slutade alla och jag fortsatte på min cross. Efter det skrev ludde till mig i pm "kom supp" jag kommer till supp och han frågar nåfgra frågor och sen frågar han om mitt id och bannar mig.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej, det var en "rättaktig" ban men det var ic och inte ooc. Som sagtr har jag inget bara argument så jag skriver bara förlåt och jag kkommer inte göra om de för de här var första gången som jag gjorde de. Sen efter jag gjorde så ångra jag mig. När jag jag satt me ludde i support så tror jag redan då att ludde hörde på mig att jag skämdes och ångrade mig.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. När jag blev bannad för sjunde gången så hade jag nio bans och sen dess har de fortsatt. Men jag har blivit bannad för meta gaming för att jag skrev i ooc under scenairo sen att jag tjuvkopplar en bil utanför ett parkeringshus. Sen ännu en felaktiv SVban "cp störd som kör på folk stod de". Sen finns de nån ban när jag lallade på marja och slogs men de va länge sen. Jag har blivit pbannad för rasism och de var felaktig. Det var nån som sa n-ordet och dem trodde de var jag. Men de var inte jag och de är bevisat. Sen har jag blivit sv bannad men den var felaktig och det skrev han till mig i pm så jag fick unbann för de. Sen ännu en felaktig p ban när de var en icke medlem som skjöt på piren och staffsen trodde det var jag men jag hoppade jag support och visade klipp på att det inte var jag så jag fick unban.

Så alla mina bans är inte "rättaktiga" eller vad man ska säga.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag kunde skitit i att flöda i annons för jag vet ju att de är fel och att de kommer kosta konsekvenser. För det var int e bara jag som skrev ut. Jag vet att jag gjorde fel och ska bättra mig i framtiden.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag att inte skriva hetsa eller skiriva onödiga saker i annons. För jag vet ju att det bara är onödigt.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes sir.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka