Accepterad willboww | Ban Överklagan [Kevin Cow]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

willboww

Medlem
Meddelanden
107
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198368883454/

Ditt Hex-ID: steam:1100001185b02fe

Vad är din discord tagg? willbow0017

Vem var det som bannade dig? Kevin Cow

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-03-09 221022.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att staffs valde att banna mig eftersom att jag skrev i OOC chatten under ett skottlossnings scenario. Jag hade precis dött och var irriterad på att min vän carlos inte hoppade ut ur bilen och hjälpte mig att skotta mot de som dödade mig. Så jag skrev Carlos skjut dem hora Vilket såklart resulterar i metagaming och hets i OOC. Samtidigt som scenariot var igång så skrev en staff i OOC chatten att jag skulle sluta hetsa i OOC chatten. Då slutade jag hetsa direkt. Jag skrev senare efter typ 5 min att carlos borde ta oss till sjukan bara. Jag var frustrerad för att jag var död och hade legat där i ett tag medans min vän carlos då bara satt kvar i bilen. Men jag fattar såklart att detta är metagaming och bryter mot serverns regler. Det var aldrig meningen att förstöra eller påverka ett scenario utan jag var bara väldigt irriterad just i stunden och sen så skrev jag det i OOC chatten. Jag ber så hemskt mycket om ursäkt för detta felet jag gjort och kommer absolut inte göra om detta även om jag är irriterad just i stunden. Jag kommer tänka mer i framtiden om det jag skriver i OOC chatten påverkar scenarion eller är hets mot någon eller några.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och 3 andra gängmedlemmar var vid kokainplocket och vaktade några som plockade vid tillfället. Sedan så kom en röd bil och hetsade lite. Vi i min bil hetsade inte tillbaka men några i en annan bil som vi känner hetsade emot lite. De hoppar ut o riktar mot de i den andra bilen medans vi är lite längre bort så vi bestämmer oss för att åka upp på en kulle och ta skydd. Jag hoppar ut då och skjuter en av dem i benet medans de rånar min vän. Sedan blir jag dödad och då blev jag irriterad eftersom att mina vänner i min bil inte hjälpte till att skydda våra vänner i den andra bilen. Så då skrev jag i OOC chatten Carlos vad gör du hora. Eftersom att som sagt så var jag irriterad. Det kunde ju absolut påverka scenariot och inte vara realistiskt alls.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag skulle absolut inte säga att det är en felaktig ban men jag tycker att 9 dagars ban är lite mycket men det sa även han som banna mig till mig. Det var eftersom att jag hade en gul nivå men det vill jag förklara att det är eftersom att mina brorsor har spelat på unive länge och de har fått bans men jag har bara fått 4 bans och de har fått resten.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har fått 4 tidigare bans

min första ban jag fick var för att jag inte rpade på bilkrasch. Jag körde hem med en vän och vi körde över de små broarna vid trygghansa ungefär o då körde jag först in i en soptunna och sen så kraschade jag mer. Jag tappade fokus och rollspelade inte. Nu var jag väldigt ny på servern när detta hände.
Min andra ban var att jag gjorde emoten e mafia framför en polis och det var lite lalligt.
min tredje ban fick jag för emote abuse. Jag lärde mig att det inte är värt det, även om det går snabbare att göra något. Det är inte heller rättvist mot andra spelare.
pban. Det var meta gaming där vi skulle göra en ansökan i dc o då snacka vi igenom planen o sen skrev vi i DC ska vi göra de nu eller sen ,under scenariot.
Efter dessa händelser har jag blivit mer noggrann med reglerna och är nu mer fokuserad på att spela på en hög nivå.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag borde inte ha skrivit något i OOC chatten som skulle kunnat påverka något scenario. Jag borde istället inte skriva någonting och bara kollat vad som hände under situationen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, Jag har lärt mig att inte skriva någonting i oocn som kan påverka någonting i scenarion. Jag har lärt mig att även om andra personer gör saker så ska jag ändå inte göra likadant. Jag kommer absolut inte göra om detta eller något liknande. Jag ber om ursäkt över allt detta.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka