Nekad edde.12 | Ban Överklagan [OlleBollee]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

edde.12

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199099691396/

Ditt Hex-ID: 110000143ea4184

Vad är din discord tagg? bmwe28

Vem var det som bannade dig? bubblegum

Bild på banmeddelande: Screenshot 2024-05-11 192013.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag lallade men de va inte med meningen för jag ville inte lalla för jag ville bara skydda min boss för han sitter och säger att vi ska slå ner han men de va inte med meningen att lalla jag ber mycket om ursäkt men de va inte med meningen att vara lallig jag sa några saker när jag slog ner honom men att jag sa jag är din största maddröm va med skoj men de va inte med meningen men de va forfarande inte med meningen att vara lallig

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. . jag sa i radion aj och att jag blir nerslagen men de va inte med meningen att vara lallig men att de inte va för jag viste ej att de va fel att slå någon om de va med att vara hjälp till bossen men de va inte medninge

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag vet inte riktigt men jag tycker inte de va feliktig ban för har tittat på klippet men ber mycket om ursäkt till han som jag slog men om ni kunde sänka bannen till 30min-12 timmar skulle de betyda mycket för mig

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har haft 7 bans en perma som inte va med meningen för hade grov adhd men de va inte meningen att få utbrott just där
sen har vi ju när jag råkade vdm någon som inte va med meningen för jag råkade
sen dem andra kommer jag inte ihåg

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja att inte slås och att ståt kvar o inte slogs för när jag slepade poå unive innan kunde man slos om någon slog än

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja de har jag o jag ber mycket om ursäkt för de jag gjorde

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Nekad, byter forums konto för att komma undan 24h regeln. Endast 1 ban överklagan per 24h!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka