Nekad EBK Ark | Ban Överklagan [Fille]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Arkenzoo

Icke Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/aadhiraat7/

Ditt Hex-ID: steam:110000118c17c12

Vad är din discord tagg? ark123444l_30479

Vem var det som bannade dig? Fillle.8

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-07-14 102755.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? fille valde o banna mig för jag använde mig utav tredjeparts mjukvara vilket e ett grovt regelbrott som resultera att jag fick mina roller indragna

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag och min polare åkte runt o chillade sen hamnade vi i en skottlossning vilket då jag använde mig utav fusk. 2 Minuter efter skottlossningen blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej den va korrekt och jag ångrar verkligen de jag gjort!

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. När jag va ny till servern så pratade jag ooc för jag ej kunde så mycket om Rp och fivem.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jo att inte använda mig utav fusk då de bryter mot serverns regler och ger mig en fördel

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att inte strida mot en ända regel även hur litet eller stort regelbrott det är. Denna ban har resulterat till att jag har förlorat en massa inlagda pengar vilket absolut inte va värt de efter som jag förlorat allt i slut ändan på grund av mina misstag.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka