Inaktuell ebbot | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    2
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ebbot

Icke Medlem
Meddelanden
35
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? Ebbot

Ditt discordnamn: Leviticus Corwall

Ange ditt födelsedatum 16 Februari 2009

Varför ska just du bli staff? Jag vill gärna bli staff igen eftersom jag verkligen gillar att kunna hjälpa andra, särskilt inom support, och vara en del av att ordna event. Det är något jag brinner för och det jag vill fortsätta att göra. Jag tycker också att det är viktigt att upprätthålla ordning och trygghet/säkerhet på servern, vilket inkluderar att PBanna personer som bryter mot regler, exempelvis genom att använda olämpligt språk eller beteende. Jag har också en opartisk syn/åsikt på situationer och kan vara mycket aktiv. Jag skulle verkligen vilja vara staff så jag kan pbanna alla dessa problem barn som skaffade precis fivem går in på marja lisas och säger n ordet. Förut var jag staff och då var jag den bästa support och specc krigaren och ifall jag få bli staff igen vill jag fortsätta med det, inklusive ifall det behövs hjälp i andra områden. jag vill kunna förbättra alla spelarens upplevelse på Unive genom att banna alla dessa problem spelare så att servern är en trygg och säker plats för folk att kunna rp hur dem vill.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Det finns många spelare och personer som inte följer reglerna, har svårt att RPa korrekt och beter sig respektlöst mot andra. Ibland blir det flera anmälningar, men det känns som att ingen staff tar hand om dem, vilket leder till att många spelare blir frustrerade. Jag vill vara med och bidra till att lösa dessa problem och skapa en bättre upplevelse för alla genom att agera snabbt och rättvist.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Jag tycker att det vore bra om vi som staff kan prata igenom och diskutera eventuella problem tillsammans, för att gemensamt komma fram till ett beslut om hur vi bäst hantera spelare som bryter mot reglerna.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Det är viktigt att alltid hålla en objektiv åsikt och följa reglerna. också viktigt att parta tydligt. Det är viktigt att tänka att det alltid finns två sidor av scenariot och alltid ska du hålla dig professionell i varje ärenden. Det är extremt viktigt att bete sig professionellt så att vi kan ge ut rätt åtgärd för vad personen gjorde.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Tidigare, när jag var staff, var jag väldigt aktiv i början, men när vissa saker upprepades förlorade jag intresset. Den här gången är kommer jag att vara mer aktiv och kunna balansera mitt engagemang för både vara sjukvårdare och staff. Och jag tänker att balansera staff och sjukvårdare kommer vara mycket enklare.

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har ungefär spelat unive i 6 månader inklusive inte medlem.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Jag har erfarenhet som Support, Eventansvarig och RPansvarig, och jag kommer också ihåg alla kommandon och hur man speccar folk och kollar logs.

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Support, Jobb, Kriminell, Donation, Servervakt, Event

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej

+rep fyfan ebbot du är jäkla mogen du passar som staff och var inte rädd att ta åtgärder

+rep han är kompetent för denna rollen och kommer göra ett mycket bra arbete

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka