xyfw | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    1
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

xyfw

Medlem
Meddelanden
138
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Lukas

Ditt discordnamn: xyfw

Ange ditt födelsedatum 13 Oktober 2009

Varför ska just du bli staff? Jag som staff kommer kunna bidra med en bra aktivitet även fast det är skola. Jag vågar ta återgärder och är inte lat. Jag har bra koll på inprincip alla regler, hur områden fungerar inom staff och hur man ska agera som en staff.
Jag var staff i sommras och tyckte det var väldigt kul och saknar verkligen det. När jag får ett arbete så anstränger jag mig till 100% till just det arbetet jag fått och latar inte mig. Är inte blyg och väldigt lätt att prata med, om någon påpekar att jag gjort något fel så skulle jag inte blivit sur över det för jag är en rättså lugn person. Jag gillar servern och vill verkligen hjälpa till här på unive och förbättra aktiviteten inom support eftersom ibland kan det vara väldigt höga väntetider i /help och vanlig support.

Det som är unikt med just mig är att jag forsätter pusha och inte ger upp när något går snett.
Ser fram emot att träffa nytt folk om jag får chansen att bli staff igen.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Tycker att det inte fungerar med mängden ooc snack, halv ooc och den kriminella rpn just nu helt enkelt.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? För att lösa de problemen som är nämnda ovanför är kommunikation, låt vanliga helpers specca vid "lalliga" ställen på så sätt har krim ansvariga mer tid för att specca krim scenarion och se till så att det håller sig fint. Det är viktigt att man inte är blyg inför andra staffs eftersom då blir det svårare att kommunicera och lösa problemen.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Att agera proffessionellt är inte svårt. Va trevlig, god ton och var vänlig mot folk som kanske inte vet allt om alla regler. Ett proffessionellt arbete innebär att du ska vara trevlig mot spelarna men fortfarande vara bestämd och våga ta återgärder på folk som gör fel.
Det är viktigt att agera proffessionellt för att inte sprida rykten om just servern såsom "Unive har så otrevliga staffs" etc. Just sånna rykten kan få folk att inte börja spela på servern. Proffessionalitet är också att man ska aldrig börja hetsa tillbaka mot folk om de hetsar mot dig. Istället försök att helt enkelt lugna ner dom och om det inte fungerar så får du visa dom att det finns konskevenser till dåligt beteende.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Till att börja med kommer jag ej att rpa som staff.

Kommer balansera mitt privata liv och staff arbetet genom att försöka vara inne och hjälpa servern varje dag. Går en praktisk linje så därav behöver jag typ aldrig plugga för skolan och sånt. Är vid min dator en stor del av tiden och den tiden kan jag använda till staff arbete.

Hur länge har du spelat på Unive? Har spelat sedan förra vintern.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja, det har jag.

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? Support, Kriminell, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Jobb och event, har inget större intresse för de områderna men utifall det behövs så är det inga problem.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka