Nekad ebbenj | Medlem ansökning (ak1)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ebbenj

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? ebbe

Vad är ditt discord namn? ebbenj

Vad är ditt födelsedatum? 6 September 2012

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: mulle berg 1998-11-11

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? hjälpsam trevlig kreativ.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: min karaktär mulle var ett litet barn men en dag när han var ute och gick så blev han rånad och påhoppad av några svart kläda män enda sen des har mulle flyttat omkring i stad efter stad men sen fick mulle reda om staden unive så då tänkte han där ska jag bo så mulle sate sig och ansökte om medborgarskap i staden unive och hoppas på att han blir godkänd om han blir det så ska han fösöka jobba som mekaniker eller ambulans.

Vad kan du bidra med till serverns RP? bra rp och följer reglerna.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man ska kunna förlora i ett senario och acseptera det.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? ja suntförnuft för jag var ni på fivem och gick in i ett gäng hus och fråga om vapen.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Ja

Kan du ge exempel på några av serverns regler? rdm random deathfmatch vilket inebär att man dödar nån uttan anledning vdm att man använder ett fordon som vapen frp fail rp vilket inebär att man gör mistag i sin rp

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? har disleksi därför är det stavart fel nästan överallt

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad.
Anledning:
Ej tagit intervju i tid.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka