Nekad greger 1964 | Medlem ansökning (Elias)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

greger 1964

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Ebbe

Vad är ditt discord namn? ebbenj har ett barn med pengar som provil bild

Vad är ditt födelsedatum? 6 September 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Mulle Berg 25

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? trevlig smart hjälpsam.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Mulle berg blev mobad som liten så han sjöt en dag den personen enda sen des har han sutit inne men när han blev frisläpt så hörde han om staden unive så han väntar nu på om han får jobba och bo i staden unive.

Vad kan du bidra med till serverns RP? bra unik rp som inte fins på nån annan server enligt minna vänner är den jävligt bra.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man inte alltid ska vinna i ett senario utan att man ska kunna förlora uttan att bli arg.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? ja jag har frpat när jag var ny på fivem blev bannad och jag lärde mig hur man rpar.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? rdm random death match, VDM vehicle death match RDM innebär att man dödar nån utan anledning VDM att man använder ett fordon som vapen.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Hej!
Jag vill att du utvecklar frågan: Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär

Du har 24h på dig att komplettera innan din ansökan automatiskt nekas.
Besvara detta meddelandet när du gjort de.

Nekad.
Anledning:
Outvecklad ansökan

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka