Accepterad eazxmpt | Medlem ansökning (dencoz)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

eazxmpt

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Leon

Vad är ditt discord namn? eazxmpt

Vad är ditt födelsedatum? 15 Augusti 2012

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Min karaktär heter Leon Ohlsson och är 21 år gammal. Född 2004

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Jag skulle säga att min karaktär är modig, lugn, ärlig.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktärs bakgrund är att mina föräldrar bråkade väldigt mycket, han hade väldigt dåliga betyg i skolan och hade inte alls många vänner. Han blev oftast mobbad för han var så tyst, blyg och tillbakadragen. Hans föräldrar skiljde sig när han var 11 år gammal, och han har ingen nära släkting heller. Men efter ett tag började han ta skolan och socialiteten på allvar han förstod att han var tvungen att ta tag i sitt liv för att kunna få hans hans dröm jobb sen han var liten. Han skaffade några vänner och började träna och sen började hand plugga i några år och flyttade in till staden Unive och hoppas att bli klar med studerandet snart. Framtidsplanerna är att hänga med vänner och fortsätta träna, och förhoppningsvis bli klar med studerandet inom kort, och få ett bra jobb.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Följa regler, göra de så realistiskt som möjligt. Jag ska ha roligt och göra så andra också ha det roligt, och ta roll spelandet seriöst. Jag kan bidra till bra och välutvecklad rp på en hög och bra nivå.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska ha kul oavsett om man vinner eller förlorar. Bara för man 'förlorade' behöver det inte vara tråkigt utan att det blir lika kul om motparten vinner som om man själv skulle vinna. Till exempel om man bryter någon regel och polisen jagar mig så kanske jag gör något så att dom får ta fast mig för dom också ska ha roligt och ha en bra upplevelse. Meningen är att alla ska ha lika roligt som du hade/har.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej de har jag inte gjort.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM, slå eller döda en person utan giltigt bakomliggande scenario. COPBAIT, Försöka få polisens uppmärksamhet medvetande. VDM, att inte använda sitt fordon som ett vapen för att skada eller döda en person utan giltigt bakomliggande scenario.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är ofta aktiv.

Senast ändrad:
Vanligen döp om dig på steam till samma sak du heter på discord. Du har 24h innan denna automatiskt nekas!

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive
:unive:

Tillbaka