Dubbelpost eazxmpt | Medlem ansökning [ogge]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

eazxmpt

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Leon

Vad är ditt discord namn? eazxmpt

Vad är ditt födelsedatum? 15 Augusti 2012

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Leon ohlsson 22 År gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Modig, Pratsam och ärlig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Leon ohlsson är nyinflyttad till staden och har haft en tuff barndom, hans föräldrar bråkade mycket både psykiskt och fysiskt och det ledde till att de skilde sig och därefter har han bott nästan hela tiden hos sin mamma eftersom hans pappa hade problem med alkoholen och de kunde vara ganska otäckt. Men han fortsätter att kämpa igenom det, och han flyttar hem i från så fort han kunde och just nu är hans framtidsplaner att jobba inom sjukvård/Kriminalvården eller då Polis. Han försöker också försöka vara lite annorlunda från alla andra. Han har också haft svårt med att få vänner och hade väldigt dåliga betyg i skolan.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag är ganska bra på rollspel med erfarenhet av andra servrar, jag kommer även försöka så att båda sidorna av ett scenario ska ha så kul som möjligt och så klart försöka spela så bra som möjligt. Även följa regler och göra det så realistiskt som möjligt.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska tänka på att, om jag till exempel har roligt ska jag också tänka på att hen också ska ha de. Alla ska ha bra upplevelse och få en rolig bild av servern. Inte bara tänka på sig själv utan att tänka på bådas sidorna scenario.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Jag har kört lite dåligt ibland, då har jag lärt mig att inte göra de för att de finns konsekvenser till de. Jag har också lärt mig alla regler så kommer nog inte göra om något.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Meta gaming, Du och din vän sitter i discorden och han har blivit kidnappad och du kollar hans skärm delning för att se vart han är för att sen åka dit. Fear RP, Innebär att du inte är (rädd) om ditt liv.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har en del erfarenhet dels kollat på mycket streams men även youtube och av andra servrar så ska försöka hålla så hög rp nivå som möjligt.

Sätter din Medlemskaps Ansökan som dubbelpost eftersom du redan har en annan uppe.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka