Ej Antagen eazxmpt | Ansökan till Servervakt [Borat]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

eazxmpt

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Leon

Vad heter du på discord? eazxmpt

Vad är ditt Hex:ID steam:1100001441a4915

Ange ditt födelsedatum 15 Augusti 2012

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag är väldigt aktiv i vardagen och ännu mer på helgerna. Jag har skola Mån-fre men jag spelar efter skolan och jag spelar bara Unive/fivem. Några timmar om dagen minst. Mer eller Mindre.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag spelade för första gången Januari 2025 om jag inte minns fel. Jag tog en lång paus från Unive dock men jag har kommit tillbaka de senaste månaderna.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Jag har aldrig blivit bannad.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Till exempel att kicka folk som inte kan bete sig på allmän plats som på sjukan... Och så kan man ju banna vid regelbrott och dokumentera i discord och även dva fordon utan att någon förare sitter i.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill underlätta för staff teamet och även testa på något nytt inom staden som känns spännande och även har jag insett att mer och mer lall inkommer på servern och försöker förminska det.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption kan vara att man ger åtgärder åt sin vän som bryter mot reglerna och abuse kan vara att en servervakt då använder sina behörigheter för att förstöra för andra eller gynna sig själva.

Nekad.

Anledning: Utveckla lite mer!

Du får ansöka igen om 1 vecka.

Lycka till nästa gång!

Tillbaka