Accepterad Dyresh | Ban Överklagan [Roziii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

jinz

Icke Medlem
Meddelanden
401
Reaction score
13
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198805915494/

Ditt Hex-ID: 110000132679766

Vad är din discord tagg? 1Herre

Vem var det som bannade dig? Rozi

Bild på banmeddelande: image (24).png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag tror att staffen valde att banna mig eftersom att jag körde i en alldeles för hög hastighet på ett berg. Det jag gjorde vara att jag körde på ett berg som lutade 60 grader och åkte i runt 60-100 km/h. Hon bannade mig för det såg helt fel ut vilket var helt rätt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Våran bil var buggad så vi kallade på staff att dva den, då gjorde rozii det och vi skulle åka i väg, då åkte vi upp på ett berg och jag råkade trycka på gasen för mycket och vi kör för fort, vi flyger in i en vägg och rpar självklart på skador. Sedan blir jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Bannen var helt rätt och jag förstår hennes beslut till 110%

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Kommer ej ihåg, de flesta bansen jag fått nu är pga min bror, ip bans.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det jag kunde göra annorlunda var att inte köra så satans fort på berget, då det såg helt fel ut och det var powergaming från min sida. Det istället jag skulle gjort är att försöka komma upp på vägen men det var svårt, då tog jag berget och gjorde ett helt fel beslut från min sida.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, att aldrig köra så satans fort på ett berg då det är powergaming. Det jag gjorde nu var fel och det kommer aldrig att ske igen. jag rpade på skadorna när vi körde in i väggen och anledningen till min ban var för jag körde för fort på ett berg. Jag kommer aldrig mer göra om det och jag gjorde fel.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jao

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka