Accepterad Brotta | Ban Överklagan [brommex]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Alle2k

Icke Medlem
Meddelanden
52
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199169816551/

Ditt Hex-ID: 1100001481847e7

Vad är din discord tagg? Alle

Vem var det som bannade dig? bromex

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-02-02 130916.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag valde att hoppa på berg med en bmw, Jag bröt alltså mot regeln powergaming samt suntförnuft.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag körde runt med några ifrån mitt gäng i olika bilar sedan ser jag en bil som vi har krig med så vi valde att köra efter den för att försöka kidnappa o göra ett mer bret och utvecklat scenario med han eller hon i bilen sedan väljer hen att köra upp på ett berg med en monster truck då hade jag i tanken "Jag kör ju ändå en offroad bil jag borde ju kunna åka efter" då valde jag att åka efter sedan kommer jag ner till en litet hopp som jag tänkte jo men detta klarar jag så jag hoppar sedan landar jag på vägen helt oskad men då får jag syn på monster trucken igen och kör efter. efter ett tag av efter följande så blir jag ut skickad från servern och det står att jag blivit bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag skulle säga ja på att köra offroad men nej eftersom att jag valde o hoppa av berget samt körde jag väldigt vårdlöst då jag konstant körde upp och ner för berget eftersom jag följde efter monster trucken samt tycker jag att det var onödigt att hoppa av berget när jag lika gärna hade kunnat åka runt hoppet och köra ner andra vägen istället. Borde också tänkt på att berget var ganska brant så oavsett om jag hade offroad bil så kanske berget fortfarande var för brant för bilen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Som jag skrev på förra så vart jag bannad en gång för rdm fast den var felaktig då det fanns ett ytterligare scenario till varför, sedan har jag blivit bannad för powergaming efter jag körde in i en stolpe och inte rpade på skadorna.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Rpa mer på skadorna och inte hoppa ut från berget sedan kanske inte åka så vårdlöst på ett berg.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att inte hoppa ut ifrån ett berg sedan kanske rpa lite mer på skador o så.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka