Nekad DulleBulleBoy | Ban Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

DulleBulleBoy

Icke Medlem
Meddelanden
59
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/wdwdwdwfdcvc/

Ditt Hex-ID: 11000013fc2ba1e

Vad är din discord tagg? Duze#8131

Vem var det som bannade dig? BubbleGum

Bild på banmeddelande: Överklagan.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att man tydligen inte får slåss i fängelset vilket jag tycker är lite orealistiskt då det är mycket slagsmål i ett fängelse

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände var att jag och 2 andra som satt i fängelset snackade med varandra och då kommer någon random som också är i fängelset upp till oss och börjar snacka skit om oss 3. Han sade till exempel att han knullade våra mammor, busunge, jag ska döda er, bögjävel jävla invandrare (till de som jag pratade med då de var mörkhyade), jävla ginger till mig (för jag är ginger ig) och massor annat dumt sade han. Såklart agerar vi på det genom att slå och putta honom men han bara fortsatte snacka skit efter vi slagit ner honom, så då fortsatte vi slå honom. Detta pågick ett ganska bra tag och vakterna kom och försökte sära på oss men eftersom han kände sig säkrare med vakter i våran närvaro så fortsatte han att snacka skit. Efter det s började det lugna ner sig, han slutade snacka så mycket och vakterna öppnade hans cell för att kunna gå fritt i fängelset men så fort han kom ut ur sin cell började han snacka skit om oss igen vilket fick oss att slå honom igen. Sedan helt random ser jag i OOC att BubbleGum skriver något i syil med "Vafan gör ni, ni alla är bannade" och så fick jag ban.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker det var en felaktig ban då det inte är konstigt att slåss i ett fängelse och ftersom han aldrig lärde sig att stänga sin mun så fick han skylla sig själv. Min anledning för min ban var "Slåss i fängelset" vilket är en helt orimlig ban då det händer mycket slagsmål i ett fängelse IRL, särskilt när någon snackar skit om alla där inne. Då är det väldigt realistiskt att vi börjar slå honom för det han säger till oss.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja, för jag hade ett orealistiskt namn vilket jag inte visste man kunde bli bannad för men efter det har jag lärt mig en läxa att endast skapa mina karaktärer så de har ett realistiskt namn.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle kunnat skita i att slå honom men då skulle han bara få ännu mer luft och prata mer skit än innan så jag försökte bara få honom att vara tyst. Dessutom har man en viss ilska när man hamnat i fängelse och han försökte bara trigga igång den ytterliggare vilket han får skylla sig själv för. Så jag tycker det var helt rätt gjort av mig men jag ska kanske tänka lite extra noga på det ifall det händer igen och försöka kontrollera mig ännu bättre. Jag hade kunnat slå honom lite mindre men då skulle han bara få mer luft och snacka ännu mer skit om mig och de andra i fängelset så som sagt tycker jag att jag gjorde något som inte ses som lall och som inte förtjänar en ban direkt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, att tänka mer på vad jag gör i fängelset.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka