Nekad Montanaaa | Ban Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Montanaaa

Icke Medlem
Meddelanden
144
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199216676435

Ditt Hex-ID: steam:11000014ae34e53

Vad är din discord tagg? montanaaa0

Vem var det som bannade dig? LK040/Enzo

Bild på banmeddelande: image[1].png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag avrätta någon

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och tre andra åkte runt i grove så kommer en bli rs7 och lallar med alla så jag börjar prata med han och hoppar ut med händerna uppe men han vägra prata så vi följer efter sen krockar han tillslut så vi hoppar ut så börjar han skjuta mot oss och jag sköt tillbaka så han ramla ner jag springer fram och så kidnappar vi han men vi får inte ut något av han han säger ej vilka han är med i och säger inte hur mkt pengar han har och sedan börjar han slå tillbaka och ställer oss frågor och så börjar han lalla tvär mycket så jag sa till han att springa så sköt vi alla ner honom för att han lallade och sköt mot oss och kunde inte fixa ut sig ur sin egna skit han startade så jag väljer att skjuta honom ser inget fel med det han vägra göra något.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. felaktigt då jag avrätta en kille och jag har all rätt till det då han skjuter mot oss sen blir kidnappat och vägrar paya sig ut och satt och lallade hela scenariot vi försökte prata med honom men han lallade så fick inget ut honom han hade inga kontakter inga pengar inga vapen och han sköt mot oss så han ska paya sig ut eller dö då han försökte få död på oss och sedan lekte dum och börja snacka skit om gänget framför alla med vapen och rpade ej på skador när han blev skjuten eller slagen sen börjar kalla oss horor efter allt vet inte om folk tar det med tyvärr it jag så ser inget fel med att jag sköt honom

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. lall krim utan krim c logg

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? vet inte kidnappat lallaren lite längre så han skulle kunna kalla oss horor mer eller snackat skit om oss när vapen va mot honoms huvud vet inte asså jag avrätta han och har all rätt till det LK040/Enzo såg ett klipp på avrättningen och bryr sig it om hela scenariot och på en avrättning ser man inte så mkt rp ett skott i huvet så är det bara vet inte vad man ska se mer

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att man tydligen inte får avrätta en kille när han skjuter mot oss först och inte kan paya ut sig från skiten han satt sig i så jag gör inget fel jag kunde haft han kidnappat lite längre men skulle it få ut något av det då han lallade och vägra lyssna.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja förstår till 120%.......... Jag har lärt mig av mitt misstag lovar........... FINNS BEVIS PÅ ALLT!!!!!!!!!!!!!!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka