Accepterad Filip Andersson | Ban Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Fille.1

Välkänd Medlem
Meddelanden
2,388
Reaction score
125
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198843828457/

Ditt Hex-ID: steam:110000134aa18e9

Vad är din discord tagg? fille.1

Vem var det som bannade dig? BubbleeGum.

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-12-19 230016.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att vi riktade vapen mot polisen och tog med kropp.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vårat gäng & allians åkte runt i groove street där det blev flertal skottlossningar mot andra gäng och vissa av oss gick ner, Sedan därefter kommer polisen och då ligger min vice boss på marken död och då tar polisen honom. Och då åker jag o en annan kille runt i en bil och vi cirkulerar runt området där han ligger död flera gånger och när vi åker dit till platsen så står det 3 poliser där utan bil och inga vapen i händerna varav den ena håller i musti så då tänker vi att vi kan ta med honom så att han får vård och att han inte åker in i fängelse. Nu i efterhand när man inte är så impulsiv hade man ju kunnat tänkt så att man hade kunnat låtit han åka in och göra en fritagning i fängelset istället.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Vi tänkte oss inte för så noga, jag tänkte att eftersom dem stod 3 poliser där utan bil & vapen i händerna så tänkte jag att vi kan ta med oss honom smidigt själva bara. Men som sagt de blev väldigt impulsivt och vi hade kunnat gjort hela scenariot annorlunda som en fritagning i efterhand tex.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har blivit bannad 1 gång för några veckor sedan för jag tog upp telefonen när jag låg död. Blev lite missförstånd från min sida då jag trodde att jag var i "kryp" läge. Men jag har tagit lärdom av det iallafall och har inte gjort så sen dess.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det jag hade kunnat gjort annorlunda är att tex låtit musti åka in i fängelse och sedan att vi hade gjort ett fritagnings scenario i fängelset istället.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att jag borde tänka 1 steg längre innan jag gör något nästa gång nått sådant inträffar. Det jag hade kunnat gjort annorlunda är att tex låtit musti åka in i fängelse och sedan att vi hade gjort ett fritagnings scenario i fängelset istället.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka