Duler | Ansökan till Support [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Duler

Icke Medlem
Meddelanden
77
Reaction score
16
Vad är ditt namn i verkligheten? Tobias

Vad heter du på discord? Minamana#1553

Ange ditt födelsedatum 22 April 1981

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Allt mellan 0900-0500

Berätta om dig själv Just nu så väntar jag på skolansokan, har redan gått en termin men hoppade av pga coronan.

Vad skulle du göra om du blir staff? fixa bättre rp, definitivt finns mycket som behover fixas. många som barar lallar och många nya som inte vet hur man beter sig på servern, så jag skulle forsoka fixa upp det.

Hur länge har du spelat på Unive? 4-5 månader

Vad är det som får dig att vilja bli support på just Unive? for att det var här jag lärde mig rp, plus tänker stanna här.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? lära nya att bli bättre på rpa och säga till dem dom gor fel. detta är ju en som sagt en serios rp server.

Har du några tidigare erfarenheter? Nej inte mer än att jag spelat på denna servern i 4-5 månader.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? fattar det mesta, så inga probs.

Skulle du säga att du har lätt att lära dig saker och vidare anpassa dig utifrån system? absolut! finns vissa scenario jag dragigt mig ut ifrån for att jag varit for radd men nu har jag lärt mig att det är RP som gäller. Dra ut på scenarion for bättre rp.

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir support är du beredd att sluta spela där då? Nej spelar på ingen annan.

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Ja att ni på staffs verkar ha ett jobbigt jobb och jag tror/underlättas att jag kommer och hjälper till :D

Senast ändrad:
nekad, inaktiv ansökan och utveckla ansökningen. Annars kanske goda förutsättningar finns.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka