Nekad Dubbel W | Beslut Överklagan [coldfaith]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Dubbel W

Icke Medlem
Meddelanden
22
Reaction score
0
Ditt discord namn: Dubbel W

Ditt Hex-ID: steam:110000170786dee

Vad för typ av beslut gäller det? indragen allting + bann i 25 dagar

Vem/vilka tog beslutet? coldfaith

Varför tror du själv att beslutet togs? jag tror coldfaith valde att ta detta beslut då jag var väldigt väldigt sur för att en sjukvårdare inte lät mig ta rehab för jag tydligen vart "skottskadad" jag börjar då svära åt honom (INGAME) detta var då (RP) jag började kalla han för busunge och hans morsa va slyna hit o dit o allt sånt lixom. Jag rpade lixom som att jag vore riktigt upprörd och jag vet att jag kanske gick lite över gränsen absolut och jag ångrar det för han gjorde ju bara sitt jobb inom ambulans branchen lixom absolut. så det nog drf coldfaith valde att ta beslutet vilket jag fattar på ett sätt men ändå inte eftersom jag lixom sa detta till han INGAME inte ooc eller på något sett som inte har med rpn att göra. Och lixom jag markerade att jag var arg till sjukvårdaren men han förklade ju bara massa bortförklaringar för mig varför jag ej fick ta vård. när jag hade rpat på att jag var "krockskadad" så säger han "jag hitta ett skott i benet på dig" och det kändes som han inte ville ge mig rehab pga att han ej gillade mig. så kände jag iaf

Hur är beslutet felaktigt? jag tkr på ett sätt absolut det var lite kanske överstyr eftersom jag sa att jag skulle knulla hans mamma och att han var en busunge. fattar till 100% att det var lite över gränsen, men sen så är detta lixom (rp) det är lixom inte ooc? jag sa inte detta till honom som sagt utanför rpn utan (INGAME), har aldrig varit med om att man får indraget allting och bann i 25 dagar för man står och skriker på en ambulans grabb för man haft en skit dag och han provocerade även mig lite innan. Men men jag fattar ändå varför du tog tag i det men istället för att dra ALLA mina roller hade du kunnat lixom säga till mig att det var fel och att du inte vill se något sånt igen. fan jage en chill kille jage ingen som sitter och argumenterar emot dina beslut men nu gör jag det eftersom jag tycker att det var fel.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: https://medal.tv/sv/games/gta-v/clips/k6K3HvZ5Ik3pXeXyW?invite=cr-MSxWQWcsMTc5MTIyMTg5

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

fattar att det var över gränsen och kommer aldrig upprepa det igen isåfall

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka