Accepterad Dubbel W | Beslut Överklagan [Coldfaith]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Dubbel W

Icke Medlem
Meddelanden
22
Reaction score
0
Ditt discord namn: Dubbel W

Ditt Hex-ID: steam:110000170786dee

Vad för typ av beslut gäller det? indragen allting + bann i 25 dagar

Vem/vilka tog beslutet? coldfaith

Varför tror du själv att beslutet togs? jag rättare sagt vet att coldfaith tog detta beslut eftersom jag sa helt sjuka saker om en sjukvårdares mamma vilket absolut INTE är okej.

Hur är beslutet felaktigt? beslutet är inte felaktigt någonstans jag betedde mig som en idiot rent ut sagt jag sjönk till en riktigt låg nivå i coldfaiths ögon vid det scenariot och jag fattar varför du bannade mig och tog dem besluten som du gjorde. men jag vill bara få en ny chans att bevisa för dig att det aldrig kommer ske igen kommer ALDRIG säga något sånt igen till en annan människa för det där var verkligen över gränsen det kan jag själv säga. jag kände inte igen mig själv när jag kollade på klippet. jag ber om ursäkt till dig coldfaith och till sjukvårdaren som jag rent ut sagt betedde mig som en jubel idiot mot. och jag vill verkligen få en ny chans för jag ångrar det som in i fan

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: https://medal.tv/sv/games/gta-v/clips/k6K3HvZ5Ik3pXeXyW?invite=cr-MSxWQWcsMTc5MTIyMTg5

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Bara så du vet, detta var en beslut överklagan & inte en ban överklagan.

Jag tar denna som en ban överklagan då jag antar det är det du tänkte det var.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka