Accepterad Lekkez | Beslut Överklagan [coldfaith]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lekkez

Icke Medlem
Meddelanden
142
Reaction score
1
Ditt discord namn: Lekkez

Ditt Hex-ID: 110000153e02aa9

Vad för typ av beslut gäller det? p ban där även mina roller rök med

Vem/vilka tog beslutet? coldfaith

Varför tror du själv att beslutet togs? han fick en bild på att jag hade bett om roller i en annan server så utan att lägga ner mer energi på det valde han att banna mig

Hur är beslutet felaktigt? beslutet är felaktigt då jag ej har haft, bett om roller eller ens varit med i en annan rp servers dicord. Han visade inte bilden när jag frågade han men antar att någon gjort ett konto döpt det till något med lekkez tagit min profil bild och låsas vara jag och sen nån skickat bilden eller tillomed samma person, då detta även hänt innan då en kille la upp ett montage på någon fivem server och döpte kontot till lekz och hade exakt samma profil bild som mig. Så utan att kolla användar id eller vidare granskning på om det var mitt konto så valde ni banna mig även fast det inte ens var mitt konto

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: Skulle även behöva få mitt telfon nummer unbannat från dicorden då när jag fick en blacklist ban i sommras så blev nummret bannat och när jag nu fått unban och skulle verifiera mitt telefon nummer för att hoppa support angånde denna ban blev kontot bannat https://ibb.co/Xr6YYZnW

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka