Nekad Druttsky | Medlem ansökning [ZevenDot3]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Druttsky

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Vincent

Vad är ditt discord namn? druttsky

Vad är ditt födelsedatum? 13 September 2007

Berätta om din karaktär. Emil Forsberg.

Min karaktär heter Emil. Han bodde I Stockholm som ett barn, med en mamma och pappa. Emils föräldrar tjänade precis så mycket pengar så att de klarade sig. I grundskolan så gick det väldigt dåligt för Emil, det berodde mest på att hans vänner alltid gjorde dumma saker som att t.ex skolka och han ville vara som dem. I grundskolan så fick Emil ofta vara på samtal med lärare och sina föräldrar för att han var elak mot elever och lärare, men han hade också förfärliga betyg. Tillslut så klarade Emil 9an med bara E:n och började gymnasiet där han fick motivation att få upp betygen så att han kunde skaffa ett bra jobb. Emil fick tillslut upp sina betyg och fick ett jobb på mekonomen och flyttade till Malmö. Emil hade nu mycket pengar och kunde göra vad han ville. På fritiden så gillar Emil att simma och han är alltid laglig. Emils dröm är att en dag bli ett sim proffs. Emil är en ganska blyg person, men om någon är dum mot han så kan han bli aggressiv. Emil respekterar också de fattiga för att han har varit det en gång i tiden.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag Vincent kommer att bidra till att serverns scenarion blir roligare och mer realistiska. Jag kommer också att skapa en bättre miljö för de som spelar på servern.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man inte bara ska spela för att man själv ska vinna. Detta leder till att scenariot blir roligare för alla.

Hur hittade du Unive? Jag hittade unive genom mina vänner som spelar på servern och så är ju unive en väldigt stor svensk rp server.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka