Nekad Spunk | Medlem ansökning [Lundgren]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Spunk

Icke Medlem
Meddelanden
31
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Theo

Vad är ditt discord namn? spunkrust

Vad är ditt födelsedatum? 24 Oktober 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Emil Brun född 1998

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Glad Rolig Spontan

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Emil Brun och är född 1998 Emil växte upp i en by i utanför blekinge med sina föräldrar som består av Mamma Elin och pappa jocke När Emil var 9 gammal så började han hänga med fel sorters kompisar på rasterna i skolan så började mobba folk och snattade saker från skolan vilket ledde till att rektorn ringde hem till mamma Elin vilket ledde till att föräldrarna var väldigt arga som gjorde att Emil blev mer busigare till slut så blev Emil så pass våldsam så att Emil fick flytta till fosterfamilj när han flyttade till sin foster familjen så blev Emil bättre behandlad vilket ledde till Emil ville bli polis och börja be gå brott tiden gick och Emil hade gått ut ur gymnasiet sen bestämde han sig att plugga vidare till polis åren gick Emil blev teslut aspirant på polismyndigheten när han hade börjat jobba så träffade Emil en tjej som hette Julia han blev kär och efter 2 år så blev Emil och julia blivit ett par så inväntar dom nu ett första barn men fortsätter sitt polis jobb och bekämpa brott det var lite om min kara

Vad kan du bidra med till serverns RP? Det jag kan bidra till serverns rp är att jag kommer hålla en mycket hög social rp nivå i exempel i polis scenario samt i dagliga vardagen så som att vara mycket där folk umgås sen kommer jag bidra till mycket hög rp nivå då jag har tidigare erfarenheter inom fivem

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det är en regel som finns på servern som består av att när man exempel är i en skottlossning eller har ett butiksrån så ska man låta även motparten vinna scenariot för att sedan göra det roligare för mot partnern

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? C logg men har överklagat den och den blev godkänd jag lärde mig att c logg är tråkigt för rpn och kommer inte hända igen

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Sunt Förnuft att du ska tänka en extra gång innan du utför något om man verkligen hade gjort samma irl powergaming kan vara att man powergamer med en bil exempel kör in i byggnader utan att rpar och fear rp är när du ej värnar om ditt liv och NLR är att du ska ej komma ihåg något efter man exempel har blivit skjuten

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad.
Anledning:
Du har ej tagit din intervju i tid.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka