Accepterad Hellu31 | Medlem ansökning [Albin.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hellu31

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Klas

Vad är ditt discord namn? Hellu31

Vad är ditt födelsedatum? 8 Juli 2007

Berätta om din karaktär. min karaktär heter Emil Eriksson. Emil har varit med om mycket i sitt liv. Emil började och föddes upp i en stad som heter grannkommunen som kan förkortas gk. Emils familj har inte varit på stadiga ben. när Emil var ung så gick hans föräldrar bort när han var ungefär 6 år gammal. Emil har en bror som heter Victor Eriksson. Emil och Viktor hade ju inga föräldrar som sagt så från 6 årsåldern fick han bo hos sin mormor. Emil och Victor gillade och baka bullar och chokladbollar. Det bästa Emil visste var socker, Men Emil var inte den där jobbiga skrik ungen och älskade att vara ute och leka och spela fotboll. När Emil fyller 20 år så flyttade han och Victor till en stad som heter grannkommunen (gkrp). Emil började livet med taxi-förare eftersom han behövde pengar snabbt så han kan köpa en telefon och mat osv. Senare i livet så fick han inriktning till sjukvårdare. Victor ville bli polis. men så blev inte riktigt livet. Livet började fridfullt som vanligt fick en anställning som taxi och allt rullade på fint. när Emil inte jobbade pratade han med sjukvårdare för att få en inblick på deras jobb. Emil fick en liten konversation med chefen till sjukvården. och allt så glasklart ut. jag fick ta några ord med vice chefen på sjukvården och han tyckte det lät bra. men då hände det som inte fick hända Victor dog gick bort och. Emil och då blev Emil deprimerad och allt kändes hopplöst Emil gick upp på ett hustak och skickade ett meddelande till polisen.
Nu är det över polisen kom till platsen och såg att jag stod på toppen av hustaket dem lyckades rädda Emil och tog han till stationen dem pratade med Emil dem lät honom sova på stationen och nästa dag så pratade och utreda dem hela saken. Emil kom ut ur min karaktär heter Emil Eriksson. Emil har varit med om mycket i sitt liv. Emil började och föddes upp i en stad som heter grannkommunen som kan förkortas gk. Emils familj har inte varit på stadiga ben. när Emil var ung så gick hans föräldrar bor när han var ungefär 6 år gamma
Emil har en bror som heter Victor Eriksson. Emil och Viktor hade ju inga föräldrar som sagt så från 6 årsåldern fick han bo hos sin mormor. Emil och Victor gillade och baka bullar och chokladbollar. Det bästa Emil visste var socker, Men Emil var inte den där jobbiga skrik ungen och älskade att vara ute och leka och spela fotboll. När Emil fyller 20 år så flyttade han och Victor till en stad som heter grannkommunen (gkrp). Emil började livet med taxi-förare eftersom han behövde pengar snabbt så han kan köpa en telefon och mat osv. Senare i livet så fick han inriktning till sjukvårdare. Victor ville bli polis. men så blev inte riktigt livet. Livet började fridfullt som vanligt fick en anställning som taxi och allt rullade på fint. när Emil inte jobbade pratade han med sjukvårdare för att få en inblick på deras jobb. Emil fick en liten konversation med chefen till sjukvården. och allt så glasklart ut. jag fick ta några ord med vice chefen på sjukvården och han tyckte det lät bra. men då hände det som inte fick hända Victor dog gick bort och. Emil och då blev Emil deprimerad och allt kändes hopplöst Emil gick upp på ett hustak och skickade ett meddelande till polisen.
Nu är det över polisen kom till platsen och såg att jag stod på toppen av hustaket dem lyckades rädda Emil och tog han till stationen dem pratade med Emil dem lät honom sova på stationen och nästa dag så pratade och utreda dem hela saken. Emil kom ut ur polisstationen. därefter tog Emil sin taxi upp till sandy där han blev hotade och blev av med sina saker och det var då Emil fick nog. emil drog från staden.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med ett roligt rollspel som innehaver mycket ge och ta rollspel då jag vill att alla ska ha kul när dom väljer att sätta sig vid datorn och ska spela. sen bidrar jag även med ett mycket socialt rollspel som inte strävar efter makt och pengar utan har häldre roligt när jag spelar istället för mega grind

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att jag inte ska spela för personlig vinning utan för att alla skall ha kul och kanske kunna få något ur ett senario

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja det skulle jag påstå. tex att blocket twitter eller annonsering inte får användas i kriminellt syfte och du får inte hinta till kriminallitet tex "säljer nån vattenpistol" är igentligen inte tillåtet men händer ändå. och min röst ska kunna passa min karaktär tex jag kan inte spela en fullvuxen man med ljusröst eller något liknande

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har spelat på extremt många olika serverar och spelat på unive innan och när den hette multistaden har 2300h+ rollspel

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag gillar hamburgare:)

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Senast ändrad:
Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka