Nekad !Droxzy! | Medlem ansökning [Gonzo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

!Droxzy!

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Tim

Vad är ditt discord namn? droxzy1111

Vad är ditt födelsedatum? 23 Mars 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Min gubbe kommer då heta Liam Dalen. Han är född 2000-03-23/25år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Med tre ord så skulle jag säga snäll,envis och trevlig.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Liam är en grabb från Götebrog. Och han kommer till unive för att ska roliga minnen och han har även kört här innan och han vill hitta nåt jobb som han kommer att trivas på. samtidgt hitta ny vänner på servern och han har vänner på servern som kör just nå så han vill liva i denna staden.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Skapa roliga minnen. och dra ut på långa rp scenarion som är roliga för alla.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att te.x i ett bank rån så säger vi att vi kör därifrån med mc och sedan ramlar av och sätter sig på dom direkt utan att rpa på skador för då kör man bara för att vina

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? ja det har jag jag körde en bil och körde in ivägen och blev bannad för suntförnuft och har lärt mig av det att jag alltid ska rp på skador även i scenarion

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? VI kan börja med suntförnuft jag tycket att det är den viktigaste regel för det hade inte varit nån rp utan det är att man ska tänka två extra och att man ska tänka om man skulle göra det irl som att gå utan skor när det snöra det är ingen rp och nästa reger är rdm det är att man inte ska döda nån untan andning te.x att man slår ner nån utanför sjukan

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? a att jag har dyxelsi

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Nekad ansökan
Anledning: Ej tagit intervju i tid

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka