Nekad Pablo Ohlsson | Medlem ansökning [Gonzo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Pablo Ohlsson

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Odin

Vad är ditt discord namn? renegaderaider0277

Vad är ditt födelsedatum? 17 Mars 2012

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Pablo Ohlsson 24 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Rolig Snäll Hjälpsam

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Pablo Ohlsson Vill jobba som räddningstjänsted och sc styling han försöker och bli rik men det går inte så bra han gick polis högskolan så han vet mycket om det yrket

Vad kan du bidra med till serverns RP? social rp, roliga scenarios, seriösa scenarios, rolig rp, och mycket mer!

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man inte alltid behöver vinna och kan låta någon annan vinna för ett bra rp scenario!

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? japp suntförnuft blev jag bannad för och har lärt mig att man behöver alltid tänka innan man gör något och göra grejer som är rimliga

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? rdm är random death match det är om jag te.x har en kniv och bara går upp till en random person och kniv hugger han utan anledning är rdm. copbait är när man försöker få polisen uppmärksamhet te.x om jag har en bil och kör om en polis på en 40 väg i 300 är copbait. vdm står för vehicle deathmath det är när man använder sin bil som ett vapen te.x om jag bråkar med nån och sen hoppar jag in i min bil och kör på han är vdm.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej de bra!

Hej!
Du behöver utveckla dina svar på följande frågor: Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: och Vad kan du bidra med till serverns RP?

Du har 24timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Nekad ansökan
Anledning: Ej kompletterat ansökan i tid

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka