Nekad Droxy | Medlem ansökning (ReaperNSP)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Droxy

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? rasmus

Vad är ditt discord namn? kingenblaze

Vad är ditt födelsedatum? 7 Juni 2009

Berätta om din karaktär. jag heter rasmus ericsson jag är 21 år gammal och vill bli polis för jag tycker det passar mig. när jag var mindre gjorde jag massa dumma och onödiga saker som jag ångrar att jag gjorde dem värsta sakerna jag gjorde va att ta bilar och snatta. jag trodde jag var cool men när jag växte upp så insåg jag att det jag gjorde va dumt och barnsligt jag började leta efter jobb för jag behövde dra in pengar till familjen. jag gillar att boxas förr att kunna försvara mig ifall någon attackerar mig och min familj min mamma jobbar på Trygghansa och min pappa har inget jobb alls.

Vad kan du bidra med till serverns RP? social och hög rp nivå ser jag ett server fel kommer jag gå direkt till en staff och jag kommer vara seriös rp människa.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att inte bara jag ska få spela för att vinna ett scenario andra måste också få vinna ett scenario för då blir nog rp rolig för alla

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? jag har läst reglerna. rdm betyder att du dödar någon eller slår någon utan en giltigt anledning, vdm innebär att du använder ditt fordom som vapen. combart logging att du lämnar under ett på goände scenario

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Nekad, utveckla mer om din karaktärs beskrivning. Välkommen att ansöka igen om 24h!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka