Nekad Tim100 | Medlem ansökning [Snake]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tim100

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Tim

Vad är ditt discord namn? kempe_2/norenlinus

Vad är ditt födelsedatum? 2 September 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Johan Eriksson och är en ung man vid 21 års ålder som kom från en liten stad vid namn Borås. Både mina föräldrar är från Sverige men när jag var vid 12-årsåldern dog min mamma i en bilolycka vilket påverkade min glada lilla pojke inombords till en aggressiv kille som blev indragen i kriminalitet vid 14 års ålder. Jag började sälja droger och när jag bara var 15 så tog polisen fast mig när jag hade 5 gram kokain på mig som sedan kontrakterade SOS. Efter långa konversationer med SOS tog de beslut att jag ska bli skickad till ett speciellt ställe där alla liknande barn som mig blev skickade för att bli bättre personer i framtiden. När jag blev 18 blev jag utsläppt från det hemska hemmet och det var svårt att hitta jobb på grund av min bakgrund. det tog flera månader men efter flera månader hittade jag ett jobb på en bensinmack där jag jobbade i ett år. Jag började plugga för körkort och det tog 4 gånger för mig att passera körkortstestet. Efter att jag fick körkortet hittade jag direkt ett jobb som taxichaufför men jag jobbade svart och fick jätte lite betalt så jag tog ett beslut att flytta till den stora staden Unive för att få större chanser att bli en bra person inom livet och få drömjobbet på bilfirman.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med bra rp och social rp jag kommer göra roliga scenarion och så kommer jag vara en väldigt aktiv spelare och ser jag ett server fel kommer jag klippa det och skicka in till en staff som kan ta det vidare.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det innebär att man inte bara ska spela så man själv vinner man ska också göra så den man möter också kan vinna för då blir det roligare för båda sidorna

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? jag har läst reglerna. rdm betyder att du dödar någon eller slår någon utan en giltigt anledning, vdm innebär att du använder ditt fordom som vapen. combart logging att du lämnar under ett på goände scenario

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka