Accepterad Droxy | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Droxy

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Rasmus ekblom

Vad är ditt discord namn? kingenblaze

Vad är ditt födelsedatum? 2 September 2009

Berätta om din karaktär. Jag heter Max Eriksson jag är 21 år gammal jag vill bli mekonomen för jag tycker att det passar mig bäst. när jag var mindre gjorde jag massor av dumheter jag snattade stal bilar och massor mer jag trodde att jaag var cool och jag ville visa upp mig. men när jag var äldre så insåg jag att det jag gjorde var onödigt så jag började jobba för att dra in pengar och mina vänner som jag gjorde dumheterna med heter elias kristina och åke men dem gör fortfarande dumheter och dom har inte förändras något. min pappa peter är mekonomen och han är min förebild och min mamma malin jobbar på trygghansa och jag gillar boxing hockey och fotboll. och så har jag en bror Håkan och han är fotbollsproffs. när vi var små så va det inte roligt att spela fotboll med han för han var för bra och det gjorde att jag inte tycket att jag skulle forsätta med fotboll för jag var för dålig

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer att bidra med en hög rp nivå och skapa bra och roliga scenarion. jag kommer oxå vara väldigt aktiv.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? båda partnerna ska ha lika god chans att vinna ett scenario. det ska oxå vara kul för båda

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? jag har läst reglerna. rdm betyder att du dödar någon eller slår någon utan en giltigt anledning, vdm innebär att du använder ditt fordom som vapen. combart logging att du lämnar under ett på goände scenario

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka