Accepterad Drobz1 | Whitelist ansökning [Grxbbe-]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Drobz1

Icke Medlem
Meddelanden
49
Reaction score
20
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/_drobz/

Vad är ditt namn i verkligheten? Tim

Vad är ditt discord namn? DrobZ#8429

Vad är ditt födelsedatum? 16 Augusti 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter örjan torsk. Örjan är en skön o härlig kille som gärna lär känna nya vänner och är inte så blyg av sig. Örjan har ett stort intresse för fiske och bilar. Örjan är ofta och kollar på bilar i bilbutiker. Han tar ofta sin volvo 242 och fiskar vid piren. En gång fångade örjan en lax! Örjan gillar gamla bilar men han gillar också snabba bilar. Han åker minst en gång om dagen ut på motorvägen för att bara köra och känna friheten. Det gör örjan lycklig. Örjan har ingen familj. Den enda han har kvar i släkten är farmor Gunilla, men hon är en överdoserare och örjan vill inte umgås med henne. Han har försökt få en flickvän men de gillar inte när örjan petar i näsan tyvärr. Han är 21 år och jobbar som reporter på ett ganska okänt nyhetsblad, därför tjänar han inte så mycket och kan inte köpa så många bilar som han faktiskt vill.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag ska bli whitelistad för att jag är en seriös roleplayare som vet hur man spelar spelet. Jag bidrar till servern genom att hjälpa nybörjare som inte förstår och ökar roleplay nivån väldigt mycket. Jag tar rp seriöst och rp nivån kommer höjas om man tar in personer som mig. Jag streamar varannan dag på unive (twitch.tv/drobz1) och många brukar joina från min twitch. Jag hjälper helt enkelt till väldigt mycket.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För denna server är riktigt rolig att spela på. Det är roliga människor och alltid många personer inne hela tiden, vilket det inte är på många servrar. Staffsen är riktigt bra och just därför vill jag spela på denna hellre än någon annan.

Hur hittade du Unive? Två streamers visade mig. Deras namn på twitch är volid69 och naounee

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ha riktigt kul samtidigt som jag utvecklar communityt och hjälper unive att växa. Jag blir glad när jag spelar på denna server och skulle jättegärna bli whitelistad så att jag kan uppleva hela upplevelsen :)

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Ingen annan fiveM server just nu, då jag tycker att detta är den bästa.

+rep, seriös rp, förtjänar Whitelist för ytterliggare möjligheter inom hans rp!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka