Nekad Anton128 | Medlem ansökning [Emilia]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Anton128

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? anton

Vad är ditt discord namn? antonbre

Vad är ditt födelsedatum? 10 Maj 2007

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Örjan andersson

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? snäll galen och generös

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär heter örjan andersson. Örjan är en ganska lugn kille som är ganska snäll, men försöker att inte visa det för mycket, Örjan är också väldigt omtänksam. Örjan lärde sig tidig att vara omtänksam tar en längre i livet en att vara taskig och dum. Örjan hade en tuff barndom då hans mamma dog när han bara va 3 år gammal och och hans pappa var inte så mycket hemma då han behövde jobba för att få in pengar till familjen. som bestod av Örjan och pappa Rickard och lillebror Andre. Örjan började jobba som bara 13 år gammal för att hjälpa sin pappa att känna pengar till familjen. Men Örjan hade fyllt 16 år så träffade Rickard(Örjans pappa) en ny tjej som sedan skulle gifta sig och då tog Örjan liv en ny vändning då familjen fick mer pengar och då behövde inte Örjan jobba. Örjan hade varit sämst i sin klass i men vände det och blev en av dom bättre. Örjan gick ut med högsta betygen i grundskolan. Sen valde han att plugga till ingenjör och när han var klar med sin utbildning så började han känna bra pengar och kunde börja köpa många fina bilar till sig och sin pappa. Hans största intrese är bilar då han har 6 st bilar som han älskar.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer bidra med roliga och professionella scenarion. Har en passion för RP och älskar att leva mig in i spelet och spela en karaktär. Jag kommer nog kunna bidra med hög kvalité RP samt ha kul och ge en bra RP upplevelse för alla involverade.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man spelar för att båda parterna i ett scenario kan vinna. Det gör så att scenariot blir kul för båda parterna och inte bara för en part.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? jag har bryttit mot social rp och jag har nu lärt mig över mina mistag och förbättrat mig

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Social rp, vdm, rdm och mycket mer

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad.
Anledning:
Du har ej tagit din intervju i tid.
Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka