Nekad Drobban | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Drobban

Icke Medlem
Meddelanden
77
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199160518257/

Ditt Hex-ID: 1100001478a6671

Vad är din discord tagg? drobban

Vem var det som bannade dig? 320master

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: Screenshot 2023-09-04 211611.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror pga jag hadde lagt upp skottmontage och sagt skit mot servern (ink)

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Exakt vad som hände börja först med att mina polare blev bannad dom hadde delat ut ped till alla mina polare och dom blev sen bannad samt jag med, vi alla tänkte att skott montage och hat mot servern skulle var nåt coolt att göra efter vi blev bannad så ja vi dela upp alla clips på skottlossningar och några av dom andra använde tracers och skit och dom använde också killfx, så antar att jag har fått all skit från dom också men ja jag håller med jag förtjände det för att jag skulle tänkt ordentligt och jag skulle ha tänkt på rpen och jag skulle alldrig ta det dårliga valet. Dom andra blev sen unbannad efter vad dom gjorde men jag är nog fast i skiten pga montaget och allas skit inta bara jag gjorde men vad dom andra gjorde också! Jag vet att montaget var mitt ansvar och jag skulle alldrig tatt det dumma valet att lägga upp skott montage och jag skulle alldrig tatt ett så dumt val att hata mot servern bara för att jag fick en väl förtjänad ban men det som har händ har händ jag skulle önskat att jag kunne gå tillbaka i tid och alldrig lagt upp det äckliga montaget, jag har verkligen lärt mig denna ban och jag försöker att visa er nu att jag är jätte ledsen för vad jag gjorde. Detta med dox bilder jag hoppas verkligen att du läser detta nu för vad jag säger nu är så viktigt, jag fatta jag först inte hur det kändes för dig Philip men nåt liknade hände med mig och jag vet hur det känns nu Philip att få hat mot nåt som man har lagt så mycket tid på och du försöker ditt bästa och jag du vet att det har gått jätte bra med vad du håller på med och du skapat nåt som måste va den bästa och den trevligsta servern i norden! Jag håller med 100% att lägga upp hat och blider är psycho beteende jag vet det nu iallafall och jag vet hur det känns för dig och jag ber dig om förlåtelse för vad jag gjorde mot dig Philip jag nu ber dig om en ny chans att vis dig att jag är bättre än vad jag gjorde förut!

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Var det felaktig, NEJ men jag tycker sjävl att jag har lärt mig av banen och jag tycker att jag förtjänar en ny chans, jag vil visa er at jag kan värkligen rpa och jag har social rp mot alla jag är inga problemspelare eller nån psycho! Men jag tycker själv vad jag gjorde mot dig Philip var psycho beteende och jag gjorde nåt som inga ska göra och det är så dumt jag har till och med tatt bort montagerna och raderat min kanal som jag hadde ihop 13k visningar för att jag vill visa dig att jag har lärt mig och jag förtjänar min yt kanal bortagen för det jag gjorde var helt sjukt och äckligt att göra mot er, men jag vill ju visa er att jag är bättre än vad jag gjorde och att jag har verkligen lärt mig men detta är nog det ända sätett att försöka visa er att jag har lärt mig av detta! Jag saknar nu eran bra rp och eran bra server och jag saknar eran social krim rp jag har kollat väldigt mycket på lexty och jag ser att ni har blivit så bra även om ni får hat mot server så ska ni alldrig ta imot det och ni ska alldrig sluta med vad ni håller på med! alla tre grejer jag gjorde (skottmontage, hat mot servern och doxat bilder) har jag lärt mig av men asså jag menar detta på allvor jag har det verkligen och jag har försökt att vis er nu på alla överklagan som jag har gjort men jag tar nu allt jag ahr lärt mig i denna och jag ska lova dig philip allt jag skriver är inga skit där är helt ärligt rakt från hjärtat! det har gått nu lite över 3 månder och jag känner mig redo nu att försöka bevis dig hur mycket jag har lärt mig från denna ban och jag ber så hämskt om förlåtlese för vad gjorde mot er påriktigt nu jag har lärt mig av detta!!

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Min första ban minns jag typ inte det måste nog vara nåt med grundreglerna kanske fear rp, dom andra är också i grundreglerna men vis du inte har lagt märke till det så har jag alldrig gjort om nån ban jag har fått så det är också bevis på jag lär mig av bans! jag har en felaktig p ban så var dupad pengar jag sålde en patent den dagen till en väll kännd unive spelare och alla vet att han har inte dupad pengar eller nåt han blev också unbannad för det men vi blev rensat på våran karaktär så han sluta iallafall att spela på eran server men jag vet att eran server är bäst så jag förtsätte rpa på eran server jag är en riktigt seriös rpare ändå har varit medlem sen förra året i oktober efter det året som jag har rpat har jag lärt mig så mycket, typ alla regler kan jag efter detta året på eran fantskiska server den har också hjälpat med min svenska pga jag kom från Norge så jag vill iallafall tacka er för det! Några av alla bans jag har så har jag haft några små bans som körning snabbt i stan jag körde i 100kmh istället för 80kmh men det har jag också lärt mig av jag vill bara ha en by chans efter vad jag gjorde jag ber er om en chans jag har verkligen lärt mig!!

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Hur jag skulle göra annorlunda var att inte lägga upp det montaget och inte hata mot servern bara för att jag fick en väll förtjänad ban nu när det har går över 100 dagar så har jag önskat att jag alldrig hadde lagt upp det skit montaget för att nu har jag verkligen fastnat i skiten men jag vill visa er att jag är bättre än så jag vill verkligen visa er att jag har bra rp ni kanske tror att jag har dårlig rp men jag har verkligen lärt mig! Jag skulle änså alldrig rpa med problem spelare och jag skulle tänkt på rpen för mig och andras skulld. Jag skuille inte la dom andra få mig att lägga ut montage på doms klipps häller för nu har jag fått doms skit för att jag hadde ansvaret för montaget, jag skulle alldrig hata mot servern för att det är fel att göra för man är sur det är bara så dumt av mig, jag skulle alldrig lägga upp bilder för att jag vet hur det känns det är förjävligt och jag har ju själv fått hat och skit och jag vet att man inte ska lyssna på skitet och bara skita it men jag hoppas verkligen att du ser att jag är verkligen ledsen för vad jag gjorde mot er. Men jag vill att ni ska veta att nåt sånt ska alldrig hända igen det var dumt av mig förlåt jag vill bara ha en till chans till bara för att det tycker jag att jag förtjänar det för att jag vill visa er att jag är bättre än vad gjorde!

Har du lärt dig någonting efter din ban? Vis det är nåt jag vill ta upp med det här så är det att jag har lärt mig för att nu har jag gjort 10 överklagan och jag hoppas verkligen att du ser hur mycket jag försöker att visa dig hur mycket ångrar vad jag gjorde mot dig och din server och allt jag gjorde! Men jag hoppas att kan rpa igen på eran server har saknat ska inte ljuga asså men jag försöker mitt bästa att vis er att jag har lärt mig jag skulle alldrig gjort det jag var så dumm som la upp ett montage på youtube och jag ber hämskt om ursäkt för alllt jag är verkligen ladsen för vad jag gjorde jag ångrar allt jag ber dig om en ny chans för att jag vill dig att jag har verkligen lärt mig av allt jag har gjort och jag ber dig om förlåtelse för allt jag gjorde det så vardumt att lägga upp montage på youtube srry jag är hämst ledsen att det blev så jag vil alldrig det ändå jag skulle tänkt om vad jag gjorde och jag skulle alldrig lägga upp det montage på youtube! Man blir inte kung eller cool om man gör nåt sådär asåå jag vet att det varså dumt att göra man blir inte cool man blir bara dett på så att man är dum i huvet och jag håller med alla det var jätte fel att göra och jag skulle alldrig lägga upp montage på youtube! jag vill verkligen att du ser detta för jag vill visa dig hur mkycket jag ångrar vad jag gjorde det var fuckad av mig och jag vet att jag är en ink idiot för vad jag gjorde jag skulle inte lagt upp montage på polare också för dom trodde det var så coolt och jag skulle inte lyssna på dom och lagt upp doms skit med för att nu fick dom skit också gissar jag på och jag vet det var så dumt av mig och jag verkligen allt för att visa er att jag är bättre än så jag är inga psycho och ink grabb jag gjorde bara ett stort misstag att lägga upp montage på youtube men jag hopps verkligen för att jag tog det dumma valet så kommer jag alldrig komma tillbaka till unive jag tycker att jag borde ändå få en chans för att vis er att jag har bra rp vis ni inte ser det så är det bara att sicka mig igen men jag har verkligen jätte bra rp annars så hadde jag alldrig orkat att göra ban överklagan och försöka visa er att jag gjorde fel! Jag har nu försökt rätt mycket att visa er hur mycket jag försöker få en till chans för att bevisa er att jag har bra rp inte dårlig rp jag har också en jätte bra social rp för att jag tycker alla borde ha en rolig rp och en rättvis rp för alla! jag har kollat väldigt mycket på streamers på eran server och jag måste säga mycket har händ efter jag blev och jag vill verkligen rpa igen på eran server jag ber om hämst ursäkt för vad jag gjorde mot er jag skulle alldrig lagt upp montage på youtube det var bara så dumt av mig att göra sorry alltså jag ber er om en ny chans för att jag vill ju visa er min sociala rp och min bra rp jag har på servern jag har inte slltid gjort fel när jag börja hänga med problem spelare så börja jag att hamna i doms miljö och hur dom rp var och ajg ångrar att jag inte gjorde det rätta som var att inte lägga upp montage och jag skulle alldrig hata mot servern och jag skulle alldrig lagt upp bilder för att nu vet jag hur det känns för dih philip jag vet verkligen det jag fattar 100% varför du la ink ban och psycho på min ban den ban jag fick tycker jag att jag förtjände 100% men jag vill bevisa att jag har lärt mig av den men hur liksom? så jag nu försöker mitt bästa på denna ban överklagan på att försöka visa er hur mycket jag ångrar detta jag gjorde mot er det var så fel att göra mot er!! Jag hopas att du verkligen ser att ångrar detta med bilderna med och hatet det var skit fel att göra mot er snälla jag ber er om en ny chans för att jag har bra rp och jag vill visa er hur mycket jag gillar eran server rp och eran social rp som inga andra server har jag ber er om en nychans för att jag har den rätta sociala rpen för kunna spela på eran server jag tycker med att jag har lärt mig av denna ban för att det har gått lite över 3 månander och jag har verkligen lärt mig av denna ban och jag ångrar allt jag gjorde mot er det var så dumt och idioti att göra mot eran server detta med bilderna är pga jag var dum i huvet och jag tänkte inte ordetiligt och jag var helt ink och jag hadde ett psycho beteende och JAG HAR BRA RP jag är inga problem spelare jag önskar bara om det går för att komma tilbaka till eran server snälla jag ber er bara om en till chans jag ber snälla jag har verkligen lärt mig av denna ban jag svär på allt jag har lärt mig! Jag ångrar allt jag har gjort vis det är så philip att det inga val för mig att bara inte komma tillbaka kan du gärna säga ifrån för jag gör allt nu för att försöka kmommer tillbaka och försöker att visa er hur mycket jag ber om hämskt ursäkt för vad jag gjorde! Jag tror verkligen att jag borde få en till chans att rpa på eran server igen jag tycker verkligen det och jag försöker nu att visa er att jag har verkligen lärt mig och det jag gjorde var så dumt av mig jag vet att det står ska inte tillbaka men jag gjorde stort misstag och jag tycker jag borde förtjäna en till chans för att försöker mitt bästa att vis er att jag ångrar allt snälla jag ber er om en till chans för att jag ångrar att allt och jag har visat er nu att jag förtjänar en till chans för jag har bra rp och en bra social rp på eran server jag har alltid tänkt på rpen! så jag ber dig phlip320 jag ber dig kan jag snälla få en till sjans snälla!! jag är så hämskt ledsen för allt! om det är så att jag kommer tillbaka så ska ni se 200% i mig och ni ska verkligen se den allra bästa rpen i mig, jag vet att det är rätt svårt att tro mig men kolla allt jag har skrivit ni borde se hur mycket jag ångrar det jag gjorde mot er! Jag kommer ej ge upp på att visa er att jag har bra rp för att jag vill bevisa er det om det är så att jag blir unbannad nu så ska ni verkligen se en av den bästa rpa jag har haft jag kan lova att jag ska bara rätta val i framtiden och jag kommer alldrig göra nåt mer fel jag lover att jag ska hålla jätte bra rp på eran server jag ber dig philip snälla ge mig en till chans jag lovar jag komemr alldrig göra nåt mer fel jag lovar!!! Jag ångrar allt jag tagit bort mina videos för typ 2 månaner sen jag har verkligen lärt mig det var så dumt av mig snälla ge mig en till chans så ska ni se på jätte bra rp jag har det verkligen så snälla phlip jag ber dig bara en till chans jag ångrar allt!!!!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja jag fattar 100% om ni vill neka mig men jag tycker att jag förtjänar en ny chans detta kommer alldrig hända igen jag svär jag lover dig det!

har ju verkligen lärt mig!!! ska du neka Philp320 snälla säg varför också!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka