Nekad DrNormaly | Medlem ansökning [Forsgren32]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

DrNormaly

Icke Medlem
Meddelanden
23
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? amir

Vad är ditt discord namn? itsnormaly

Vad är ditt födelsedatum? 10 November 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Liam Nilson. han är född den 11:e oktober år 2000. Han började sitt liv som ett rikemansbarn som borde i ett stort fint hus. Han levde så i 15 år men sen en dag så skulle han och hans pappa o mamma åka flygplan. Deras plan kraschlanda och hans föräldrar dog. Efter det så blev han deprimerad och börja ta droger. Han sålde sitt hus alla hans grejer för att köpa droger. Hans liv såg inte ljust ut. En dag så tog polisen han och satte han i fängelse. Han satt där i några år till han kom ut. Där inne så tänkte han mycket på allt som har hänt. Efter mycket tänkande och många gånger hos terapi så ville han starta om sitt liv så han flyttade från hans stad till en ny stad. Liam har hört mycket om denna staden men han ville uppleva den. Så han flyttade till en stad som hete unive. Han ska försöka hitta ett jobb och lära känna sig många nya vänner då han är social. Han kommer att ha ett bra liv där och kommer inte ångra det.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med rolig och social rp. Jag kommer göra roliga scenarion som bankrån/butiksrån. Jag spelar för båda parter och jag behöver inte vinna varje scenarion. Jag gör inte många regelbrott och reportrar alla fel inom rp.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man kan låta motparten vinna ett scenario och att man inte behöver vinna varje scenarion.

Hur hittade du Unive? Mina kompisar tipsade mig och jag har kollat på youtube där folk rpar på unive. Jag har varit medlem här förut med.

Nekad, utveckla ''Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario?''

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka