Nekad Troxyy | Medlem ansökning [Krato]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Troxyy

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Nils

Vad är ditt discord namn? lilleman14

Vad är ditt födelsedatum? 27 September 2013

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Min karaktär heter Jacksi Eriksson det är en 30 år unge man som gillar att skaffa vänner han är väldigt social av sig och snacka gärna med många personer han är jävligt kreativ och gillar att bygga grejer han har gått många utbildningar i sitt liv för olika jobb men när han börjar jobba så mobbar alla han därför har han inget jobb men han bor med sin kompis Anders han är hans bästa vän och dom har varit vänner sedan jacksi var 10 år så dom har ett ganska bra relation 🙂 jacksi har också levt ett tuft liv med många som mobbade han i skolan och utanför men han vaknade på morgonen klädde på sig och gick till skolan han klarade nästan alla prov och var väldigt nöjd med sitt skol liv så han sluttade gymnasiet han gick på om programmering och sedan började han jobba där i några år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Snäll, bryr sig och Följer regler

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Liam Ekström föddes en kall novembermorgon i en förort till Göteborg, där betongväggarna talade fler språk än skolböckerna. Hans uppväxt präglades av motsättningar: en far som arbetade dubbla skift som lastbilschaufför men ändå aldrig var hemma – och en mor som drömde om ett bättre liv men försvann in i alkoholens dimma. Redan i tonåren började Liam försörja sig genom småjobb: först lagligt, sedan gråzoner – från att sälja begagnade mobiltelefoner på gatan till att "fixa" saker åt folk som inte ville ställa frågor. Trots det bar han på en stark inre kompass – han ville bort från destruktivitet, men saknade rätt verktyg. När hans bäste vän dog i ett gängrelaterat våld i Biskopsgården, insåg Liam att han stod vid ett vägskäl. Han lämnade stan, bröt med sitt gamla liv, och sökte sig till en ny stad för en nystart. Med sig hade han ett CV fyllt av hål – men också en vilja att göra något meningsfullt av sitt liv. Han utbildade sig till bilmekaniker på Komvux och lyckades få jobb på en liten verkstad

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med bra rp och mycket medlemmar och bra rp senarios

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man alltid spela för att vinna och för pengar

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? jag är inte så lalig så jag bryter inte regler

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM VDM Suntfönuft combatlogging

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har spelat RP sedan jag var 8

Senast ändrad:
Vad är ditt namn i verkligheten? Nils

Vad är ditt discord namn? lilleman14

Vad är ditt födelsedatum? 27 September 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Min karaktär heter Jacksi Eriksson det är en 30 år unge man som gillar att skaffa vänner han är väldigt social av sig och snacka gärna med många personer han är jävligt kreativ och gillar att bygga grejer han har gått många utbildningar i sitt liv för olika jobb men när han börjar jobba så mobbar alla han därför har han inget jobb men han bor med sin kompis Anders han är hans bästa vän och dom har varit vänner sedan jacksi var 10 år så dom har ett ganska bra relation 🙂 jacksi har också levt ett tuft liv med många som mobbade han i skolan och utanför men han vaknade på morgonen klädde på sig och gick till skolan han klarade nästan alla prov och var väldigt nöjd med sitt skol liv så han sluttade gymnasiet han gick på om programmering och sedan började han jobba där i några år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Snäll, bryr sig och Följer regler

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Liam Ekström föddes en kall novembermorgon i en förort till Göteborg, där betongväggarna talade fler språk än skolböckerna. Hans uppväxt präglades av motsättningar: en far som arbetade dubbla skift som lastbilschaufför men ändå aldrig var hemma – och en mor som drömde om ett bättre liv men försvann in i alkoholens dimma. Redan i tonåren började Liam försörja sig genom småjobb: först lagligt, sedan gråzoner – från att sälja begagnade mobiltelefoner på gatan till att "fixa" saker åt folk som inte ville ställa frågor. Trots det bar han på en stark inre kompass – han ville bort från destruktivitet, men saknade rätt verktyg. När hans bäste vän dog i ett gängrelaterat våld i Biskopsgården, insåg Liam att han stod vid ett vägskäl. Han lämnade stan, bröt med sitt gamla liv, och sökte sig till en ny stad för en nystart. Med sig hade han ett CV fyllt av hål – men också en vilja att göra något meningsfullt av sitt liv. Han utbildade sig till bilmekaniker på Komvux och lyckades få jobb på en liten verkstad, där han sn

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med bra rp och mycket medlemmar och bra rp senarios

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man alltid spela för att vinna och för pengar

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? jag är inte så lalig så jag bryter inte regler

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM VDM Suntfönuft combatlogging

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har spelat RP sedan jag var 8

Nekad ansökan
Anledning: Din text är skriven av AI

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka