Inaktuell Dreamzyj | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

el_champ1

Medlem
Meddelanden
352
Reaction score
18
Vad är ditt namn i verkligheten? Philip

Vad heter du på discord? Philippp#6957

Vad är ditt hexid? steam:110000144708fce

Ange ditt födelsedatum 3 Mars 2011

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Min kompis är det och jag vill testa något nytt.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? För att jag vet hur man ska bemöta folk och ungefär hur en godkänd ansökan ska se ut. Jag kommer vara aktiv som MA och få fler folk till unive. Jag vet också hur man ska gör apå muntliga då ska du fråg aom de kan grundreglerna och om det är något dem inte kan så berättar du det till dem och om du tycker att dem gjorde det bra så godkänner du dem annars så nekar du. Jag kommer också att ha en lugn ton för att inte stressa personen som tar intervju.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? På ett snällt sätt. Även om den du tar intervju med är arg och otrvevlig så ska du inte sänka dig till deras nivå. Du ska alltid vara snäll och vänlig och ha ett bra bemötande.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Typ inget men man vill ha spelare med hög rp nivå, så bara för att personen är din vän ska du inte godkänna personen utan godkänna folk med hög rp nivå.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Att man ska ha formulerat bra och förklara varför och hur man ska hjälpa servern och varför just den personen ska bli gödkännd. Och kunna grundreglerna så det blir roligt för båda parterna.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Det största ansvaret är att man ska ta in spelare som man känner kan alla regler och vet hur man ska uppföra sig, de ska inte t.ex. lalla på intervjun, inte göra en ansökan bara för att göra en (lallig) då man ska ha som ansvar att ha ett extra öga öppet för de som inte kan uppföra sig.

Hur ser din aktivitetet ut? Måndagar 15:00-17.20 Tisdag 14:10-16:45 Onsdag 18:00-20:20 Torsdag 15:20- 20:00 Fredag 14:00-22:00 Lördag 12:00- 23:00 söndag 09:00-20:25

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir Medlemskap Ansvarig är du beredd att sluta spela där då? Gör innte det

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Att jag skulle passa som MA

Tillbaka