Dreamer | Ansökan till Support [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    2
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Dreamer

Icke Medlem
Meddelanden
760
Reaction score
40
Vad är ditt namn i verkligheten? Martin

Vad heter du på discord? Dreamer#6518

Ange ditt födelsedatum 22 Februari 2005

Mellan vilka tider kan du oftast spela? mån 13.50-00.00
tis 13.50-00.00
ons 13.50-00.00
tor 13.50-00.00
fre 13.50-04.00
lör beror på när jag vaknar-04.00
sön beror på när jag vaknar-00.00

Berätta om dig själv Jag heter Martin är 16år och jag gillar att spela och mixtra med musik på min fritid även lite airsofting hehe. Jag kommer ifrån Finland från en ort i södra Finland som heter Dalsbruk där man endast pratar svenska. Ska börja på en försäljnings linje i höst.

Vad skulle du göra om du blir staff? Jag skulle se till att det inte finns nå lallare eller andra regelbrytare på servern lallare är nöstan det värsta på servern enligt mig eftersom det förstör rpn för många. Jag skulle varje natt läsa Ban överklagan eftersom jag har mycket dötid oftast på natten eftersom det inte finns nå mycket spelare inne just den tiden typ kl.3 på natten. Men jag skulle sitta mycket i support ärenden även eftersom jag gillar att hjälpa till och prata med andra människor.

Hur länge har du spelat på Unive? Spelade lite kanske 1vecka när servern just lanserats men tröttnade snabbt eftersom jag inte hade typ någon polare som spelade pc men efter 1år så kom jag tillbaka till Rp och har nu spelat på Unive dagligen sedan Januari tror jag.

Vad är det som får dig att vilja bli support på just Unive? Jag har varit WL-Ansvarig förut och då var det jätte roligt att få prata med andra och göra dem till WL. Fast jag endast var WL-Ansvarig så fick jag massor av dms av folk som behövde hjälp jag hjälpte dem med det jag kunde hjälpa dem med Typ ingame saker som att kommandon och sånt. Men generellt vill jag vara en extra hand i staff arbetet och hjälpa till eftersom jag spelat så länge på servern så anser jag att jag skulle kunna hjälpa till med staff arbete också.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag är alltid på bra humör och jag är aldrig arg eller sur. Jag skulle sitta mycket i support och hjälpa andra med t.ex personer som rdmat eller nåt sånt. Sedan skulle jag vara mycket i noclip och kolla massor på torget eftersom det är där de flesta lallare eller regelbrytning förekommer.

Har du några tidigare erfarenheter? Jag har varit WL-Ansvarig och är förtillfället servervakt. Sedan har jag varit Admin på en annan server som inte var FiveM relaterad och hade inte den sortens staff arbete men aa.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? /svban. du ger en ban på 30minuter

/sqlban. Du bannar en person t.ex i 5dagar

/kick. Du kickar personen från servern med en anledning

/tpm. Du teleporterar till det id du angett

/freeze. du fryser en person

/setjob. Du ger ett jobb till någon t.ex cardealer 1

/bring. Du hämtar en person till dig t.ex någon som fallit genom mappen

/car. Du spawnar fram en bil

/dv. Du tar bort fordonet som är närmst till dig

/toggleid. Du tar fram spelarnas id ovanför deras huven

/togglename. Du tar fram spelarnas Steam namn och id ovanför deras huven

/noclip. Du blir osynlig och kan specca på andra

/revive. Du revivar personen

/spectate. Du speccar personen som du satt id till

Skulle du säga att du har lätt att lära dig saker och vidare anpassa dig utifrån system? Har enkelt att lära mig saker så länge jag hör på och inte tänker på nåt annat.

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir support är du beredd att sluta spela där då? Spelar inte på någon annan server!

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nae.♥

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka