Accepterad dr.duck | Beslut Överklagan [Emilia]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

dr.duck

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
69
Reaction score
9
Ditt discord namn: dr.duck.1

Ditt Hex-ID: steam:11000013b3f35e3

Vad för typ av beslut gäller det? Jag fick en p ban, som var felaktig. Det var flera som tyckte den var felaktig då men den staffen (hans dc var typ Abbe2012 eller nåt) det går inte att hitta längre. Men det var en felaktig p ban.

Vem/vilka tog beslutet? Abbe2012 eller Abbe aka banan eller nåt sånt var det, går inte att hitta. Han är inte staff längre. Han var själv när han tog beslutet

Varför tror du själv att beslutet togs? Vet inte, han var kaxig mot mig och hota att dra mina roller för att jag sa till en i dc att han inte behöver spela varje dag. Då skrev abbe till mig och sa om jag inte "kärper mig så bannar han mig" Då så skrev jag va, men han fortsatte med sitt otydliga språk och fortsätte kaxa sig för att han va helper, han sa att han fick göra vad han ville. Han var bara makt hungrig och vägrade lyssna. då skrev jag att "om du drar mina roller undrar jag hur det kommer sluta" då menade jag att jag hade tagit kontakt med flera mods och de sa att det var helt fel av han. Men sen så bannade han mig ändå. för att jag tog kontakt med mods. Enligt mig så är det helt fel och att jag förlora alla mina roller är sjukt. Jag har aldrig blivit bannad och alltid haft hög rp både som polis och krim.

Hur är beslutet felaktigt? Jag tycker det är fel, 100%, Och det tyckte flera helpers och mods då också. Jag kände många staffs då för jag spelade mycket och jag fick många vänner och gjorde aldrig regelbrott. Han tyckte det var staff diss, jag tycker att det va att ha en konversation, eller han börja ju kaxa snabbt. Jag tyckte det var felaktigt och det tyckte flera mods och helpers då också, om det inte skulle vara felaktigt så skulle jag fortfarande va banned. Det var felaktigt och det är väl som det är, men nu skulle jag vilja ha tillbaks mina gamla roller. Jag kan inte hitta bilden på varför jag blev bannad, men annars finns det I ban överklagan eller så letar jag upp bilden bara

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: Jag kan inte lägga in bilder eller så i överklagan men annars den som läser det här kan skicka till mig i pm så kan jag skicka lite bevis och så

Tjena @dr.duck Jag kommer att låsa tråden tillfälligt för att underlätta hantering samt minska onödigt spam i tråden. Önskar du att låsa upp den för redigering av inlägg är du välkommen att kontakta mig på discord frankh00 eller skicka ett pm här på forumet.

I övrigt om staffen du uppger inte längre innehar rollen kommer jag att tagga @LUDDE, @Exritez och @Emilia i tråden.

Vänligen ha överseende med långasmmare hantering av överklagan då den uppgivna staffen inte längre kan hantera överklagan.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka