Nekad 1k.Zippy | Beslut Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1k.Zippy

Medlem
Meddelanden
95
Reaction score
0
Ditt discord namn: 1k.zippy

Ditt Hex-ID: steam:11000013e787219

Vad för typ av beslut gäller det? Min kriminell roll

Vem/vilka tog beslutet? hassehasselnot_

Varför tror du själv att beslutet togs? För att jag fearpade enligt hans perspektiv. Jag blev jagad av 2 lotus (vårt krig) jag blev benad och sedan började han rikta på mig medans hans grabb körde runt. Jag hade skickat prio sen innan när jag blev jagad. När jag låg benad kunde jag inte ställa mig upp, jag försökte och försökte sedan kom mina grabbar och andra gäng sedan polisen med så det blev skottlossning och kaos. Men när jag låg benad sa jag att han skulle försöka lyfta mig o allt man hör också att jag försöker resa mig upp. Men det gick inte jag var buggad, när han sprang på mig så rullades jag också runt flera gånger i luften/marken. Sedan dog han som rikta på mig och precis innan han dog kom jag upp sedan var han död, då drog jag ifrån platsen.

Hur är beslutet felaktigt? Det var inte med avsikt att bryta mot något regelbrott. Jag vet vad FearRP är, jag sa också att han skulle försöka lyfta upp mig och allt men det fungerade inte, jag försökte inte dra ut på det eller något. Jag försökte verkligen ta mig loss för att fortsätta scenariot men jag satt liksom fast och jag testa trycka u flera gånger efter han skrev i ooc att jag skulle testa de men inget hände. Jag såklart göra om scenariot elelr bara ge mitt vapen, jag bryr mig inte om vapen eller pengar jag bryr mig om rpn.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: https://medal.tv/games/gta-v/clips/mNlNfmBSQIdEUN8aB?invite=cr-MSxqaVIsMTM3OTE1MTYw

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka