Accepterad dr.duck | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

dr.duck

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
69
Reaction score
9
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198954264035/

Ditt Hex-ID: steam:11000013b3f35e3

Vad är din discord tagg? dr.duck.1

Vem var det som bannade dig? bananen1234 eller Abbe AKA Banan det är hans dc.

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: 123123123123123123.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Vet inte, han var kaxig mot mig och hota att dra mina roller för att jag sa till en i dc att han inte behöver spela varje dag. Då skrev abbe till mig och sa om jag inte "kärper mig så bannar han mig" Då så skrev jag va, men han fortsatte med sitt otydliga språk och fortsätte kaxa sig för att han va helper, han sa att han fick göra vad han ville. Han var bara makt hungrig och vägrade lyssna. då skrev jag att "om du drar mina roller undrar jag hur det kommer sluta" då menade jag att jag hade tagit kontakt med flera mods och de sa att det var helt fel av han. Men sen så bannade han mig ändå. för att jag tog kontakt med mods. Enligt mig så är det helt fel och att jag förlora alla mina roller är sjukt. Jag har aldrig blivit bannad och alltid haft hög rp både som polis och krim.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vi skrev bara, han börja kaxa sig och sa att han ska dra roller och sånt, jag försökte vara trevlig men han fortsatte bara säga att jag skulle bli bannad. Han skrev så otydligt så jag fattade inte allt men då så fortsatte han att kaxa sig. Jag skrev med flera mods och alla tyckte det var konstigt. Jag tycker definitivt att jag INTE skulle bli bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker det är fel, 100% och det tyckte flera helpers och mods då också. Jag kände många staffs då för jag spelade mycket då och jag fick många vänner och gjorde aldrig regelbrott. Han tyckte det var staff diss, jag tycker att det va att ha en konversation, eller han börja ju kaxa snabbt. men annars

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har aldrig blivit bannad, det var en gång felaktigt, att staffen skrev in fel id. Så aldrig blivit bannad för regelbrott. jag följde alla regler och nu har jag varit bannad ett tag men annars så tycker jag att jag var en bra rp:are och jag vet att alla jag rpa med tyckte detsamma.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte fortsätta skriva med han. Men om jag skulle sluta skulle han banna mig också. Så tycker det var en konstig situation.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Nej, jag tyckte inte att jag gjorde nåt fel, de tyckte ingen annan förutom abbe.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? JA

Tillbaka