Accepterad dr. | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

dr.

Medlem
Meddelanden
29
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/u5644444444/

Ditt Hex-ID: 110000153fb5b05

Vad är din discord tagg? dr230f

Vem var det som bannade dig? wux

Bild på banmeddelande: Screenshot 2024-11-29 204244.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Server disrespekt

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var i autoexperten och skulle laga min bil där och då så buggar lagningen och gör så att min bil förlorar alla däck och att jag blir fryst typ så jag kunde inte skriva report eller skriva i ooc osv, innan hade jag också haft spelet krascha två gånger när jag hjälpte kunder så jag var redan lite frustrerad, sen så inställer chefen mötet på 10 minuter vilket bara la till på min frustration och då tänker jag att jag kör ut min bil medans, då upptäcker jag att den är fortfarande buggad och går inte att köra ut så då skriver jag en report som säger "ni kan despawna min bil eran server är fucking buggad" som sagt, jag var ganska frustrerad och jag snackar aldrig skit om servern över huvudtaget. det här var bara i en report, jag hade ALDRIG sagt det där i ett scenario eller i ooc, jag spelar på unive idenärmaste varje dag, det finns ingen bättre server

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Den är felaktig på grund av min frustration och händelsen, jag snackar aldrig dåligt om servern. Punkt slut aldrig. Och det var också i en report, inte i ett scenario eller ooc chatten där jag gick runt och snacka skit om staden eller servern, jag var bara frustrerad jag brukar aldrig snacka skit om servern och har aldrig gjort det tidigare. Jag ber om ursäkt för det jag sa för det var inte bra sagt men jag tycker tycker att jag borde ha fått ett staff samtal eller hamnat i support till exempel för att skärpa till mig för jag tänkte ju inte noggrant i detta tillfälle

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Blev bannad i två dagar för powergaming i sommras typ där jag och en kompis körde ner för en backe och inte "rollspelade på skador" fast själv tycker jag att det fanns ingen allvarlig eller även liten skada att rollspela om. det var bara en nerförsbacke där vi hoppade lite med en bil och landade på alla däck, men idag så hade jag också sett till att detta inte hände.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag borde inte ha sagt att den här servern är så fucking buggad för det kan lätt ha varit något på från min sida och jag ber verkligen om ursäkt för det jag sa, jag borde inte ha sagt det där ur min frustration, jag tänkte inte noga när jag skicka reporten.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag kommer inte säga något dåligt om servern igen, det där var bara ett misstag från min sida och det kommer inte hända igen. Nästa gång något liknande händer skickar jag en report med en artig ton och delar med mig vad som hände / händer, det var inte rätt av mig det jag gjorde.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka