- Meddelanden
- 2,389
- Reaction score
- 601
Ban-referens
lalzar — FiveM, Permanent
Anledning: inkompetent, uttrycker sig nedlåtande om servern och serverledningen
Bannad av: Toris
Visa på portalen →
Berätta vad som hände jag blev bannad efter att jag uttryckte mig negativt om servern och serverledningen. Det som hände var att jag lät min frustration ta över och skrev saker som var respektlösa och onödiga. Istället för att hantera situationen på ett moget sätt valde jag att ventilera mina åsikter på ett sätt som bröt mot reglerna.
I efterhand förstår jag att mitt beteende inte var okej. Jag borde ha tagit upp eventuella problem på ett lugnare och mer konstruktivt sätt, eller vänt mig till rätt kanaler istället för att sprida negativitet.
Tar du ansvar för det du blev bannad för? Ja, jag tar fullt ansvar för det jag blev bannad för. Jag inser att det jag sa var olämpligt och att mitt sätt att uttrycka mig inte var okej. Oavsett vad jag tyckte i stunden så borde jag ha hanterat det på ett mycket bättre och mer respektfullt sätt.
Jag förstår varför jag blev bannad och accepterar konsekvenserna av mitt beteende. I framtiden kommer jag tänka mig för och ta upp problem på ett lugnare och mer konstruktivt sätt istället.
Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? Jag har lärt mig att det är viktigt att tänka efter innan man skriver och att alltid hålla en respektfull ton, även när man är frustrerad eller tycker något är fel. Jag förstår nu att mitt sätt att uttrycka mig inte bidrog till något positivt och bara gjorde situationen värre.
Varför ska vi ge dig en till chans? Jag tycker att jag förtjänar en till chans eftersom jag verkligen har förstått vad jag gjorde fel och tar ansvar för det. Jag har reflekterat över mitt beteende och inser att det jag gjorde inte var okej, varken mot servern eller ledningen.
Om jag får komma tillbaka kommer jag visa att jag kan bete mig på ett mycket bättre sätt. Jag kommer hålla en respektfull ton, följa reglerna och bidra positivt till communityn istället för att skapa negativ stämning.
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja